آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

این دو تا وروجک

1392/2/30 16:09
نویسنده : مامان آرمان
434 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان گلم .

- همون طور که قول داده بودم این روزا زود زود میام تا وبتو آپ کنم .

- امروز شما رفته بودی مهمونی خونه خاله معصومه و اینم عکس های ماهان گلم که قبلا هم عکسشو واست گذاشته بودم اون موقع شما کوچولو تر بودی ... آقا ماهان گلم دقیقا 2 ماه از شما کوچولو تر هست . شما طبق معمول خونه خاله معصومه رو ریختی به هم ...عصبانی. ماهان جونم هر وقت دوربین میدید میخندید عزیزم خیلی با نمک بود ...

325

بوس واسه شما دو تا وروجک خوشگل ...ماچماچماچ

35

نمیدونم امروز چرا این قده بد اخلاق شده بودی و البته جالبه که از وقتی اومدیم تا همین الان یعنی قریب به 3 ساعتی میشه که شما خوابیدی خیلی عجیبه آخه شما معمولا خیلی کم میخوابیدی متفکر

365

قلبماچقلبماچقلب

و این هم چند تا عکس از پارک رفتن شما تو این چند روز اخیر آخه همون جور که قبلا گفته بودم دیگه باید تقریبا هر روز بریم پارک وگرنه ...

225

ماچقلبماچ

325

نفس من ...

3256

- مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون ...بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شهناز
30 اردیبهشت 92 17:38
سلام عزیزم یکی یدونه من عسلم رفتی مهمونی عشقم خوش بگذره گلم ولی چرا اینقد ناراجت وبی حوصله گل پسرم حسابی خسته بنظر میایی انشالله همیشه شاداب وسرحال باشی نازنینم دست مامان زری هم درد نکنه که وبتوزودبه زوداپ میکنه می بوسمتوننننننننننننننن


سلام مامان جونم آرمان گلم یه مقداری کسالت داشت واسه همینه که نمیخندید اما شما نگران نباشین الان خدا رو شکر خوب شده
مامانی هستی و هیربد
31 اردیبهشت 92 22:22
سلام عسلم هزار ماشاا... این گل پسر چقدر آقا شده . چقدر هم شیرین کاری می کنی جیگرم. نفس خاله می بینم تو مهمونی حسابی کلاس گذاشتی و شیطونی نکردی قوربون اون درک بالات بشه خاله . زری جونم شرمنده دیر بهتون سر میزنم هیربد تموم وقتم رو میگیره هستی هم امتحاناتش شروع شدن از طرفمون این فندق کوچولوی نازنازی رو هزار بار ببوس.

سلام الهه جونم شما به ما خیلی لطف داری ممنونم .
واقعا سخته میدونم خدا قوت. اما خدا رو شکر که دو تا فرشته تو خونه داری خدا نگهشون داره واستون.
خاله سارا و دوستت آرمان
2 خرداد 92 13:12
خدا هر دو جوجه رو حفظ کنه و همیشه شاد و سالم باشن.
بوس برا دوتا جوجه خوشگل


مرسی سارا جونم بازم تولد آرمان جوجویی مبارک