آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

شهریور نود و شش

1396/6/5 23:34
نویسنده : مامان آرمان
903 بازدید
اشتراک گذاری
Maman arman:
سلام عشق قشنگم آرمانِ عزیزم الان که دارم واست مینویسم یکی از روزای خوب شهریوری هست پنجم شهریور ماه نود و شش و ما مشهد هستیم خونه مامان شهناز داری با خاله ملیحه جون بازی میکنی و خدا رو شکر بهت خوش میگذره میشه گفت قسمت سوم سفرمون رو داریم میگذرونیم قسمت اولش که رفتیم اردبیل قسمت دوم تهران و الان هم که مشهد هستیم
Maman arman:
این روزا خیلی داره با سرعت میگذره و تو داری بزرگ تر میشی هر روز به خاطر داشتنت خدا رو شکر میکنم هر روز میگی من دیگه ۶ سالم هست و میگی دیگه بزرگ شدم خیلی کارها رو میتونم انجام بدم
عزیز دلم دوستداشتنی من خوشحالم که تو رو دارم و خدا رو شکر میکنم فعلا به خدا میسپارمت عزیزم

















پسندها (4)

نظرات (2)

مامان سپهرمامان سپهر
3 بهمن 96 19:14
الهی خاله مهدیه  فدای این پسر خوشگل و ناز بشه ... عاشقتم عشق کوچولوی من که داری تند تند بزرگ میشی... 
مامان آرمان
پاسخ
فدای تو خاله جون ممنون خدا شما و سپهر نازنینمو واسمون نگه داره ❤❤❤❤
مامانمامان
2 مرداد 97 23:57
سلاممم خدانگهدار آرمانک شما هم باشه ماشالله خوشگلو دوست داشتنیه 😙😘😚