آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

تولد داداشی ❤

1397/11/28 14:34
نویسنده : مامان آرمان
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عشق های قشنگم

اینم بهترین و بزرگترین خبر که دنیا اومدن آقا داداش آرمان جونم هست

تو این مدت چند باری سعی کردم تو وبلاگ تموم اتفاق هایی که افتاده بود رو بنویسم منتها متاسفانه هر سری یه ایرادی ازم میگرفت و نمیشد

اما الان هم دیر نشده

ایشون آقا داداش آقا آرمان هستن که رادمان خان اسمشونه البته پروسه انتخاب اسم که خیلی خوب بود خودش داستانی داره فقط در همین حد فعلا بگم که اسم رادمان جونمو صد در صد آرمان انتخاب کرده و هر چی من و باباش اسم های دیگه ای پیشنهاد دادیم قبول نکرد من و باباش هنوز نمیدونیم این اسم از کجا به ذهن آرمان جونم خطور کرده واقعا واسه من جالب بود چون خودم تا زمانی که آرمان گفت این اسم رو نشنیده بودم

آقا رادمان گلم روز بیست و نهم آذر ماه نود هفت دنیا اومد خیلی زودتر از اون چه که فکرشو میکردیم و طبق معمول مامان شهناز عزیزم اومد واسه زایمان و دنیا اومدن گل پسر

رادمان جونم متاسفانه به خاطر زود دنیا اومدنش مجبور شد بره تو دستگاه و ۶ روز طول کشید تا خوب بشه و اون روزها از تلخ ترین روزهامون بود مخصوصا واسه آرمان جونم که هر روز که از مدرسه میومد میپرسید داداشمو از بیمارستان آوردین و وقتی تو خونه میگشت و میدید داداشی رو نیاوردیم حسابی شاکی میشد

این عکس اولین عکس دو نفره شما دو تا عشق هست که خاله ملیحه جون زحمتشو کشیده

پسندها (5)

نظرات (0)