آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

هدیه مامانی یک ساله شد

1392/2/21 17:50
نویسنده : مامان آرمان
390 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان گلم 

- آرمان گلم یک سال از روزی که این وبلاگ رو واست نوشتم میگذره . 326 امیدوارم روزی که اینا رو میخونی ازش لذت ببری و یه جورایی خودت ادامه اش رو بدی و به یه دفتر خاطرات تبدیلش کنی که توش از آرزو هات و آرمان هات  خنده هات و  دلبستگی هات بنویسی . خلاصه که من با این نوشته ها فقط میخواستم بدونی که لحظه لحظه های با تو بودن واسه من و بابا و همه اونایی که این وبلاگ رو میخونن و نظر میدن چقدر شیرین بوده که دوست داشتم همیشه ثبتش کنم 326 .

- بگذریم از تولد یک سالگیت نوشتم اما ننوشتم که مامان شهناز و خاله ها و دایی جون هم به عنوان هدیه واسه شما یک حساب تو بانک باز کردن و هیچ کس حق برداشت از حساب نداره جز خود شما تا هر وقت 18 سالتون بشه .( البته دوستان عزیز حق برداشت وجود نداره اما واریزی تا دلتون بخواد داریم و همه حق واریز دارن نیشخند )  راستش خود من هم حدود 10 روز بعد از تولد فهمیدم .امروز هم یک بسته پستی مخصوص شما رسیده که پر از یه عالمه کادو از طرف خاله ملیحه دسست درد نکنه خاله جونم ماچبغل اینم عکسش :

2666

دستتون درد نکنه خاله جوووونم خیلی ممنونم ....265

3256

32 این قیافه آرمان خان بعد میل کردن غذا البته همیشه خیلی اوضاع از این بد تره ولی خوب آبرو  داری کردیم دیگه ...

3265

راستی یه کار با نمک دیگه هم که میکنی همیشه تا نخ دندون میبینی میاری میدیش به من که واست نخ بدم تا دندونات رو نخ بکشی فک کنم مثل مسواک که یکی مخصوص شما خریدیم تا چند روز دیگه مجبوریم یه نخ دندون هم مخصوص شما بگیریم 52 چشمک

13

32565

213  و این هم از معدود دفعاتی که خودت به تنهایی  سرگرمی و بازی میکنی ...

3256

- مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون 326

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ملیحهء آرمان کوچولو
21 اردیبهشت 92 21:12
الهی قربونت برم زندگی من....... سلااااااااااام عشقم .... آخه جوجو چقدر توخواستنی شدی! هر روز یه کار جدیدفسقلی نخ دندونت چی بود دیگه... کادوهاتم اصلا قابلتو نداره... البته باید ببخشی خاله جون که نتونستیم واستون کادوهای بهتر و جشن تولد اساسی بگیریم انشالا سال دیگه جبران میکنیم. ممثل اینکه شیطونی هاتون هم داره.......بعله.... البته اصلا به شما نمیاد که کارای خطر ناک بکنی... !! حتما مامانی اشتباه میکنه مگه نه.....الهی که همیشه تنت سالم باشه نفس خاله . دلم حسابی واسه تو ومامانی و بابایی تنگ شده میبوسمت جوجوی من

خاله جووونم یه دنیا ممنونم از کادو های قشنگتون . مثل همیشه با سلیقه هستین و ما رو حسابی شرمنده کردین .
اما خاله جونم بهترین هدیه شما به من اینه که بیای پیشم آخه دلم واستون یه ریزه شده بوس بوس
مامان شهناز
21 اردیبهشت 92 23:53
وای عزیزم چقدتواقاشدی خودت به تنهایی بازی میکنی واصلاجایی روکثیف وریخت وپاش نمیکنی قربون پسرگلم برم که مثل گلهای بهاری زیبا باطراوت وشاداب هستی بادیدن تووشیرین کاریهات کلی میخندیم انشالله که همیشه باکارای خوبی که میکنی هم مامان وبابارو خوشحال کنی وهم خدارو گل همیشه خنذون من من همیشه خدارا شاکرم که اینچنین هدیه زیبا وگرانبهایی رابه ماداده انشالله که بتوانیم شکر خدارا بجا اوریم توومامان گلت رومیبوسمممممممممممممممم

مامان شهناز جونم فداتون بشم که اینقده مهربونین ممنونم که همیشه به فکر من هستین . هروقت نوشته هاتون رو میخونم کلی لذت میبرم و خدا رو شکر میکنم که مامان خوبی مثل شما دارم ایشالله که همیشه سایتون بالا سر ما باشه بوس بوس بوس بوس
خاله سارا و دوستت آرمان
22 اردیبهشت 92 19:13
آرمان كوچولو هديه هات مباركت باشه.
آفرين پسر گل هميشه خودت بازي كن و كاري به وسايل آدم بزرگا نداشته باش آخه خطرناكن


مرسی خاله جونم که به ما سر میزنی.
آرمان گلی رو ببوس