آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

جوجه اردیبهشتی ...!

1392/2/12 11:55
نویسنده : مامان آرمان
426 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان گلم ....

میدونی زیبا ترین ماه سال که همه طبیعت به اوج زیبایی خودش میرسه اردیبهشته و تو هم خوشگل ترین گلی تو گل های اردیبهشتی ...

عزیزدلم امروز روز مادر بود و من واسه دومین سال مامان شما بودم نمیدونی چه حس خوبیه مامان یه فرشته کوچولویی مثل تو بودن خیلی شیرینه که یه موجود کوچولو مثل شما واستون بخنده نمیدونم نمیشه توصیفش کرد فقط همینو واست بگم که با تموم وجودم دوست دارم پسرکم ...

- و اما جوجه خروس من دیگه حسابی شیطون شدی و این هم از محل جدید بازی های شما  ...عصبانی

هر چی انگشتمو به علامت نه نه تکون میدم که آرمان نه....325  بهم میخندی دستت رو  تکون میدی و میگی نه نه  ... یا واسم دست میزنی تا موضوع کاملا فراموش بشه 355 

 

659

 

خیلی بلا شدی هر وقت میبینی من سرم گرم کاریه زودی میری رو میز تلویزیون و خودتو میکشی بالا بعد با دقت نیگام میکنی ببینی چه عکس العملی نشون میدم ...اگه حواسم باشه بهم میخندی ولی اگه ببینی حواسم نیست محکم دستتو میکوبی به تی وی .... ازدست تو عصبانیکلافه

اون میز هایی هم که جلوی تی وی هستند به خاطر شما گذاشته شده البته دیگه کم کم باید به فکر راه چاره دیگه ای باشیممتفکر این وضعی که شما پیش میری .

- بهت میگم آرمان نفس مامان کیه: جنابعالی دستتون رو میزارین رو شکمتون ( منظورت اینه که دستت رو سینه ات هست ) بعد میگی عم ( یعنی من ) ماچبغل اون وقت من این شکلی میشم 3

- بهت میگم پات کو : پاهای خوشگلتو میاری بالا و میگی آ آ آ آ زبان

- موقع غذا خوردنت هم که معمولا قاشق میگیری دستت و دور اتاق میچرخی کل دیوار های اتاق و سرامیک ها و فرش و ... هم معمولا همزمان با جنابعالی غذا نوش جان میکنن .. آخه این چه مدل غذا خوردنه مامان جونم ؟؟سوال

- و حالا یه سری عکس از  فرشته بهشتی من  در روز 11 اردیبهشت سال 91 و 11 اردیبهشت سال 92  قربونت برم گلم 

 

325

و اینم 11 اردیبهشت امسال ( اون بالش طرح گل فقط جهت مقیاس گذاری گذاشته شده ) 

 

365

قلبماچقلبماچقلبماچقلب

325

این جیگمل منه وقتی فقط 8 روزش بود ...

 

365

اینجا هم تو بغل مامان شهناز جون بودی هنوز ناف خوشگلت نیفتاده بود عزیزکم ...

این عکسو به مناسبت روز مادر گذاشتم .. 

مامان گلم ممنونم واسه  همه زحماتی که واسه من و جوجوی من کشیدین. دستتون رو میبوسم 23ماچ

3258

چند روز پیش داشتم مروری به عکس های قدیمی میکردم و این عکس ها رو پیدا کردم واسه خودم خیلی جالب بود گفتم از بچگی های امیر علی هم تو این وبلاگ عکس بزاریم تا برای پسر عموش در آینده خاطره بشه . اینم از عکس ها 

اینجا امیر علی کوچولوی ما فقط بیست روزش بوده

اینجا امیر علی کوچولوی ما فقط بیست روزش بودهقلبقلبقلب

امیر علی

البته این آقا کوچولو دیگه واسه خودش مردی شده و سال تحصیلی آینده به امید خدا مدرسه میره 

عمو عباس

امیر علی تو بغل عمو عباس و عمو امید ....

بابا علی

امیر علی تو بغل بابایی و عمو عباس 

 

- و مثل همیشه دوستون دارم و میبوسمتون ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ملیحه "آرمان کوچولو
12 اردیبهشت 92 13:21
سلام عشق خاله.... قربونت برم الهی.شیطون چرا رفتی تومیز تی وی فدات شم قربونت برم الهی انشالا که مامانی مهربونت 100سال سلامت باشه وسایه ش بالاسرت باشه وشما وقتی بزرگ شدی بتونی زحمتهای مامانی وبابایی رو جبران کنی... هرچند که الان وقتی میخندی ویا اینکه تنت سالم هست یزرگترین هدیه رو به مامانی وبابایی میدی.....الهی که خدا به مامان شهناز هم سلامتی وعمر طولانی بده وتک تک مابتونیم زحمتهای مامان شهنازرو تاحدی جبران کنیم.....
روز زن وروز معلم رو به مامان زری گلت (آبجی مهربون خودم ) تبریک میگم

سلام خاله جوووووووووووونم یه دنیا ممنونم
درسته یه لبخند آرمانی به همه شیطنت هاش میارزه
ممنونم واسه همه محبتت . بوس بوس بوس
مامان شهناز
12 اردیبهشت 92 15:16
سلام قندوعسلم قشنگترازبرگ گلم الهی فدای اون شیرین کاریهات برمشیطون بلا اخه روی میز جای نشستن دورت بگردم عزیزدلم باشیرین بازیهاتم که زبون مامانو می بندی قربونت برم که اینقدربزرگ شدی عشقم دلم بادیدن عکسات برات ضعف میره انشالله که زودتر بیایین مشهد این دلتنگیهاتمام بشه عکسای امیرعلی هم قشنگ بود خدا تو وامیرعلی رو برای مامانو باباتون نگه داره وزیرسایشون بزرگ بشین توومامانتو میبوسم

سلام مامان جووووونم یه عالمه دوست دارم
همیشه مدیون زحماتی که واسم کشیدین هستم. کلمه واقعی مادر رو شما معنی کردین نه من و امثال من . فداتون بشم یه عالمه دوستون دارم . بوس بوس بوس بوس
سمان مامان آرشیدا
13 اردیبهشت 92 2:02
روزتون مبارک زری جون.
ایشاللا سایتون همیشه بالای سر آرمان عزیز باشه.
ماشاللا چقدر بزرگ شده.
ادم باورش نمیشه همون فسقلیهای 1 سال پیشن.
خدا حفظش کنه.


ممنونم سمان جونم . خدا آرشیدا گلمو حفظ منه . لطف کردین
خاله سارا و دوستت آرمان
13 اردیبهشت 92 12:10
روز مادر براي دومين سال مبارك
ماشاالله كه بزرگ شدي مرد شدي و آقا شدي آرمان.
خداحفظت كنه جوجه ارديبهشتي.


ممنونم عزیزم . خیلی لطف داری خدا آرمان جوجو رو واسه شما هم نگه داره
الیما
16 اردیبهشت 92 18:05
سلام
پسر گل تولدت با تاخیر خیلی مبارک ک ک ک
به کمک شما مامان الان یه مادر یک ساله است
امروز که یک ساله شدی یک بهار
یک تابستان
یک پاییز
یک زمستان را دیده ای فرزندم
باقی زندگی تکراری است به جز مهربانی ....


چه تعبیر زیبایی ممنونم عزیزم