آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

** تولد تولد تولدت مبارک **

1392/2/6 15:35
نویسنده : مامان آرمان
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان عزیزی که لطف داشتین و تو کامنت ها فبل از اینکه پست تولد رو بنویسم تولد آرمان گلم رو تبریک گفتین خیلی لطف داشتین ..

- عزیز دل مامان! همون جور که گفتم نشد واسه شما تولد خیلی آنچنانی بگیریم به دلیل اینکه مامان جونم ما تو یه شهر دیگه ای زندگی میکنیم که متاسفانه از همه دور هستیم اما به شما قول میدم انشالله به امید خدا در سال های آتی تولد های بهتری برای شما بگیریم امیدوارم شما مامان و بابا رو ببخشی عزیز دلم ...ناراحتخجالت

- مامان جونم ،به مناسبت تولد شما یه کیک سفارش دادیم و بردیم به همراه عمه مریم جون به مهد کودک من تا حالا بچه های مهد شما رو ندیده بودم آخه شما از همشون کوچولو تر بغلهستی و اونای دیگه ساعت 9 میان مهد و شما همیشه زودتر میری و دیر تر از همه برمیگردی ... الهی بمیرم که صبح زود مجبورم بیدارت کنم و وقتی هم برمیگردی اغلب چون تو مهد تنها هستی خوابی افسوس . به هر حال تعداد بچه ها خیلی زیاد نبود بین بچه ها یه دختر خانوم ناز بود به اسم سوگل خاله الهام میگفت همه بچه ها شما رو خیلی دوست دارن و خیلی مواظب شما هستن و لی سوگل یه چور دیگه مواظب شماستماچمژه راست میگفت تو اون بیست دقیقه ای که من مهد بود همش پیش شما بود عزیزم قلبخجالت

- درست روز تولدتون هشتمین مروارید خوشگل هم زد بیرون واسه همونه که چند وقته خیلی بد غذا شدی یعنی اگه بخوام دقیق تر بگم هیچی جز شیر خشک نمیخوری و متاسفانه لاغر تر هم شدی .

- خاله لیلا جون و عمو علی ( مامان و بابای آیسا خوشگلم ) زحمت کشیدن و واسه شما یه ماشین خوشگل کادو آوردن دستشون درد نکنه این کادو با استقبال شدید از جانب شما روبرو شده عزیز مامان  دستشون درد نکنه امیدوارم تولد آیسا خانوم جبران کنیم .ماچماچقلب

کادو

این هم از عکسش. اون کفش ها هم کادوی خاله الهام جون مربی مهد شماست که خیلی زحمت کشیدن دستشون درد نکنه البته خاله الهام جون قبلا هم چند بار ما رو شرمنده کرده بود و چند تا کادوی دیگه هم گرفته بودن دستشون درد نکنه...ماچقلبخجالت

و اما اینم از عکس های روز تولد ..

آرمانی تولد

از کلاه اصلا خوشت نیومد عزیزم مثل کفش که هر وقت پات میکنم میخوای به زور درش بیاری حتی یه قدم هم باهاش برنمیداری  مامان جونم غصه ام گرفته چه جوری به کفش پوشیدن عادت بدم ناراحت

3256

3256

3659

      3265

3256

 

3256  

 

3256

   32156     3256     3265

 

325698

325

32569

فدات بشم مامان جوووووووووووونم اون دختر خانوم خوشگلی که بلوز سبز رنگ تنش هست سوگل خانومه نیشخندبغلماچ

326

خب دیگه تولد تموم شد من برم مژه

3256

این هم از کادوی من و بابا جون امیدوارم خوشت بیاد هر چند فعلا که دوست نداری وقتی توش نشستی حرکت کنه یه کوچولو میترسی ولی لمیدوارم در آینده خوشت بیاد عزیزم ..ماچماچماچ

3256

 

 

36

3256

این هم آیسا خانوم گل در کنار شما که زحمت کشیدن و واسه تولد شما اومدن خونمون ...

3256

 

کوچک مرد من امیدوارم سال های سال با موفقیت و سلامت زندگی کنی و به آرزو های مامان و بابا  و همه کسانی که دوست دارن تو به قله موفقیت ها برسی جامه عمل بپوشونی  و همیشه شاد کام باشی و ایام به میل تو بچرخه عزیزم ...

           325325

و مثل همیشه دوستون دارم و از محبتتون نسبت به من و آرمان گلم سپاس گذارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهار(مامانی شهراد)
6 اردیبهشت 92 16:54
سلام عزیزم ماشالا فرزند زیبایی دارینخوشحال میشم با هم بیشتر آشنا بشیم پیش ما هم بیاین


ممنونم عزیزم شما لطف دارین
خاله ملیحه "آرمان کوچولو
6 اردیبهشت 92 18:12
سلام زندگی خاله. الهی من قربونت برم نفسم الهی فدای اون خنده هات بشم من که بادوستای نازت اینجوری میخندی دورسرت بگردم جوجوی من دسته خاله لیلاجون وعموعلی درد نکنه الهی خدا آیسا کوچولوی نازو سلامت واسشون نگه داره دست خاله الهام جون هم درد نکنه قربون قدو بالات برم من که توماشین خوشگلت اونجوری نشستی... چه مانی وبابایی مهربون و خوش سلیقه ای قربونت برم بازم یه باردیگه تولدت مبارک باشه گلم الهی زیر سایه مامان جون وباباجون ولطف خدا سلامت بزرگ بشی و عاقبت بخیر بشی نفسم بوسسسسسسسسسسس

مرسی خاله جووووونم خیلی دوست دارم بوس بوس

خاله صدیقه
6 اردیبهشت 92 18:25
سلام عزیزم قربونت بشم تولدت مبارک باشه عزیزم با اون کادوهای قشنگت مثل خودت که خوشگل ونازی ودوستای نازو مهربونت .انشالا زیر سایه مامان بابا بزرگ شی گلم میبوسمت


خاله جووووووووونم یه عالمه ممنونم که اومدی بهم سر زدی خیلی دوست دارم . بابت کادو هم دستتون درد نکنه آخه شما همیشه منو شرمنده میکنین یه عالمه دوستون دارم بوس بوس
مامان شهناز
6 اردیبهشت 92 18:52
سلام عشقم عزیزم تولدت مبارک گلم انشالا که 120ساله بشی زیر سایه مامان و بابا بزرگ بشی .... چه کادوهای قشنگی گرفته بودی قلبم دست خاله لیلا و خاله الهام درد نکنه مامانی وبابایی هم که حسابی برات زحمت کشیده بودن هرچند که شما با خنده ها وشیرین کاریهات حسابی ازشون تشکر میکنی ای کاش همه اینجادورهم بودیم دلم واست یه ذره شده جوجه طلایی من میبوسمت وبه خدا میسپارمت

مامان جوووووووونم خیلی دوست دارم عاشقتم شما خیلی مهربونی فداتون بشم ایشالله که سال های بعدی تولد رو پیش شما باشم آخه وجود شما برای ما بزرگترین کادو هست
خاله سارا و آرمان
7 اردیبهشت 92 11:06
تولد تولد تولد آرمان آقا بازم مبارك
راستي ماماني آرمان با اينكه چوچولوترين ني نيه مهده ولي انگاري داره بچه هاي ديگه رو مديريت ميكنه
واينكه غصه نخورين كه غريبين ماهم غريبيم ولي اونم مزه خودشو داره ديگه
هشتمين دندونتم مبارك گل پسر
اميدوترم ساليان سال پيش مامان و بابا باشي و با همديگه يه زندگي سرشار از عشق رو داشته باشين
بازم تولدت مبارك

عزیزم لطف داری ممنونم
ایشالله با وجود غریب بودن خوشبخت و عاقبت به خیر باشین و سایته شما و همسرتون بالا سر جوجوی ما باشه
مامی آیسا(خاله لیلا)
9 اردیبهشت 92 10:09
تولدت مبارک گل قشنگم.الهی قربون اون شیرین کاریهات برم که تا من بلند میشم میرم دم در زودی میای بغلم قربون اون نگاه کردنت برم جوجو.قابل شما رو نداره عشقم شرمنده دیگه آرمان جونی .دست مامانی و بابایی درد نکنه آیسا هم از ماشینت خوشش اومده بود ها...ایشالا هوارتا ساله بشی نفس.با اون شلوار کوتاهت منو دیونه کردی در ضمن باید بگم من عاشق10 تا دایره هایی هستم که وقتی میشینی از پشت پاتانت معلوم میشه منظورم امگشتای پاهاته که خیلی از کف پات قل قلیه.وااااااااااااای همشونو میکنم میخورم .


مرسی خاله لیلا جونم شما همیشه به من لطف داری خیلی ممنونم یه عالمه بوس واسه آیسا خوشگلم که دیگه غذا خور هم شده هزار ماشالله
بوس بوس

مامانی هستی و هیربد
9 اردیبهشت 92 17:58
واااااااای سلا م شیرینم. تولدت هزارهزاربارمبارک نفسم امیدوارم تولد 120سالگیتو در کنارپدر و مادرگلت جشن بگیری دلبندم. مثل همیشه خیلی عکسای خوشگلی گذاشتی عسلم. زری جونم می دونم چه حس بدیه گل پسرت و مدت طولانی مهد میزاری این تجربه تلخ و منم سرهستی داشتم . امیدوارم هرچه زودتر به مشهد برگردی و این ناز نازی لحظات شیرین زندگیشو در کنار خاله جونی یا مامانی گلت بگذرونه، تا از وجود این عزیزالذت بیشتری ببره تا کمی که بزرگ تر شد بره به امید خدا مهد و بعد هم مدرسه و ...... دانشگاه هوررررررا. راستی یادش باشه خیلی هم دلبری میکنه قوربونت برم نفسم با اون خنده هات هزارتابوس واسه این شیرین عسل راستی روز مادر هم مبارکت باشه عزیزم

سلام عزیزم ممنونم که به آرمان گلم سر میزنی .
درسته حس بدیه. ممنونم از همدلیت.
روز مادر به همه دوستان و مادران گلم هم مبارک علی الخصوص به شما عزیزم .
بوس بوس به فرشته های نازنین هستی جان و هیربد کوچولوی نازنین

دختردایی نرگس
4 خرداد 92 20:57
سلام علیکم زهرا جان عکسهای وروجکتو دیدم خیلی عالی بود خدا؛آرمان کوچولو رو براتون حفظ کنه سلام برسون ودسته گلت را ببوس بازم به وبلاگت سر میزنم انشاءالله علی


سلام عزیزم ممنونم لطف کردی . شما هم انشالله سالم و تندرست باشید