آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

ده ماهگیت مبارک

1391/12/4 17:02
نویسنده : مامان آرمان
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم .

258

آرمان بلای مامان مبارک مبارک 10 ماهگیت مبارک خیلی خوشحالم که دیگه تک رقمی نیستی و به جمع دو رقمی ها اضافه شدی مامان جونم ایشالله که 120 ساله بشی مامان جونم و همیشه لبت خندون و دلت شاد شاد باشه نفس مامان .قلببغلقلبتشویق

- آرمان جونم این ماه حسابی بلا شدی و دیگه نمیشه یه لحظه ازت غافل شد چون هر لحظه شما در حال شیطنت هستی فدات شم . 

- از کارهای مورد علاقه ات اینه که بری جلوی تلویزیون و سیم تلویزیون رو با قدرت هر چه تمام تر بکشی و محکم بزنی رو صفحه تلویزیون عصبانیمن نمیدونم چه کیفی داره تلویزیون دیدن از قاصله 5 سانتیمتری گاهی حتی تلاش میکنی از طبقات میز تلویزیون بکشی بالاگریه و ماهم تدبیری اندیشیدیم و سوغات بابا عباس جونت رو که از قراری شما ازش فراری هستین و ازش میترسین رو گذاشتیم جلوی میز شما هم هر چند دقیقه یه بار به تلویزیون نیگاه مبکنی با ذوق فراوان به سمتش میری همین که هاپوووووووو رو میبینی مسیرت رو عوض میکنی به یه سمت دیگه . الهی مامان فدات شه که اصلا نمیخوای به روی خودت بیاری که ازش میترسی زباننیشخند

- با شدت و علاقه هر چه تمام تر تو شرایط سخت تمرین ایستادن میکنی مثلا وسط سفره ، ساعت 1 نصفه شب وقتی من بیچاره در تلاشم تا شما رو بخوابونم یا تو حموم وقتی توی وان پر از آب هستی که البته این تلاش ها هم بی نتیجه نبوده خیلی تو این کار ماهر شدی و خیلی راحت چند دقیقه ای  وایمیستی و حتی تا حالا چند بار تلاش کردی راه بری ولی زودی تالاپی میخوری زمین تشویق

-تلفن رو برمیداری به من یا بابا اشاره میکنی بزارین رو گوشتون و میگی عع عع عع  یعنی بگو الو .....

- یه عالمه کار جدید یاد گرفتی که بعدا میام سر فرصت همشو واست مینویسم گلم ... فعلا چند تا عکس میزارم .

258

 

جیگمل مامان در تلاش تا خودش به تنهایی غذا بخوره ...

 

25478

 

قلبقلبقلب

23658

کنجکاوی

آرمان کنجکاو .... 

آرمان و مسواک

الهی دورت بگردم وقتی من یا بابا داریم مسواک میزنیم همش تلاش میکنی مسواک ما رو بگیری و نمیزاری ما مسواک بزنیم ما هم مجبور شدیم واستون یه مسواک اختصاص بدیم شما هم با جدیت مشغول مسواک زدن به اون 6 تا مروارید خوشگلت میشی فدات شم 

آرمان و پوف

 

ناتان

جوجوی من

مثل همیشه دوستون دارم و به خدای مهربون میسپارمتون..قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی قضیه
4 اسفند 91 17:33
ده ماهگیت مبارک دایی . ماشالا قد کشیدی و آقایی شدی واسه خودت . دلتنگتونم . زودتر بیاین که کلی کار داریم با این آقا آرمان


دایی جونم منم خیلی دلم واست تنگ شده قربونت برم زودی میام پیشت بیست روز دیگه اومدم بوس بوس
هیراد و عمه لیلاش
4 اسفند 91 20:29
سلام ف هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما گلپسری 10 ماهگیت مبارک
خاله ملیحه آرمان کوچولو
4 اسفند 91 23:10
سلام عشق خاله الهی من قربون غذا خوردنت بشم
قربونت برم آخه چرا میری جلو ماشین لباسشویی قربون اون پاهای نازت برم من. خطر ناک فدای توبشم . الهی دورت بگردم دور چشمات بگردم زندگی من.. که اونجوری تلوزیون نگاه میکنی..... آفرین خاله جون از حالا مسواک بزن ...... به شما میگن یه پسر آقا و تمیز و مرتب قربون برم الههههههههههههههههییی زندگی منی تو.............

سلام خاله جونم این مامانی که نتونست به من حالی کنه لباسشویی خطرناکه بیست روز دیگه میام مشهد اونجا رو حسابی به هم بریزم ببینم شما چه کار میکنین خخخخخ
مامان شهناز
5 اسفند 91 23:30
سلام گلم عشقم قربون اون شیطونی کردنت برم که اینقدر بانمک شیرینه عسلم ده ماهگیت مبارک باشه عزیزدلم انشالله صدوبیست ساله بشی وهمیشه درپناه امام زمان باشی نفسم دست مامانی دردنکنه که این عکسای قشنگ ازت گرفته الهی دورت بگردم داری مستقل می شی دارم روزشماری میکنم که هرجه زودترتورو بغلم کنم وببوسمت بوسسسسسسسسسس


مامان شهناز جونم یه عالمه عاشقتم با اینکه اینقدر سرت شلوغه میای به وبلاگ من سر کیزنی و با دستای خودت واسم تایپ میکنی منم خیلی دوست دارم چند روز دیگه انتظار به سر میرسه و میام میبینمت خیلی دلم واستون تنگ شده بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس
مامان هیربدکوچولو
7 اسفند 91 18:26
عزیز دلم 10ماهگیت مبارک عزیزم همین طور تولد مامانی گلت مبارک .زری جون هزار بار میبوسمتون.انشا...صدوبیست ساله بشی و روزهای خوشی در کنارخانواده گلت داشته باشی .عزیزدلم آرمان جونی بااون شیرین کاریهاش هرروزخوردنی تر میشه .نفس خاله هزارتا میبوسمت بوووووووووس


مرسی الهه جونم ممنونم ایشالله شما هم در کنار همسر عزیزت و هستی جون و جوجه کوچولوت سال های سال پاینده و برقرار باشی عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی .
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 18:32
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
sara
13 اسفند 91 19:07
آرمان كوچولو خيلي نازه.
خدا حفظش كنه.
خوشحال ميشم شما هم به آرمان ما سر بزنيد.
راستي آرمان ماهم91/2/30به دنيا اومده.
تبادل لينك باهامون كنيد ممنون ميشيم.


سلام عزیزم چه جالب با آرمان کوچولوی ما زیاد تفاوت سنی نداره . حتما عزیزم خوشحال میشم