آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

مروارید پنجم و ششم

1391/9/26 22:42
نویسنده : مامان آرمان
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان . 

- چند روزی بود که لثه آرمان گلی تو قسمت بالا سفید شده بود البته وضع و اوضاع مزاجی اش هم دوباره به هم ریخته بود منتظر بودم که بیاد بیروون که خدا رو شکر امروز که چک کردم دیدم لثه اش تیز شده خدا رو شکر . خیلی خوشحالم که همین جوری تند تند داری مروارید های خوشگلتو در میاری پسر نازم دست و هوراااااااا واسه آرمان نازم امیدوارم که با این دندون های خوشگلت غذا های خوشمزه بخوری و تپل مپل شی پسر نازم ماچماچبغل

- و اما بگم که خیلی شیطون بلا شدی دیگه حتی یه لحظه هم آروم و قرار نداری و متاسفانه خوابت هم خیلی کم شده همش دوست داری شیطونی کنی عسلکم ...مژهابرو

- این هم یه عکس از آرمان گلی در حال خوردن آبمیوه که البته متاسفانه خیلی هم به خوردنش تمایل نداره ....نگران

آبمیوه خوردن

و تازگی ها فهمیدم زبون یعنی چی ....نیشخند

زبون

ببینم چه جوری کار میکنه؟؟؟؟

2365

ماچ

3258

قلبقلب

36598

و وقتی مزاحم تبلیغ دیدن آرمان خان میشویم ....

32659

خندون

اینم از وقتی که لالا میکنم البته بعد از کلی شیطنت ...

3265

آرمانم

- و مثل همیشه دوستون دارم .... ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 23:04
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان کیارش
26 آذر 91 23:54
چه گل پسر ناز ی. آخه مامانی شیطونی نکنه چی کار کنه. دنیای کودکی و شیطنتهاش. البته هنوز تو راهه. مثل آقا پسر شیطون من


سلام ممنونم که به وبلگ پسرم سر زدین . بعله منم از این شیطنت ها خوشحالم امیدوارم پسر شما هم همیشه شاد و خوشحال باشه .
خاله ملیحه آرمان کوچولو
28 آذر 91 9:06
سلام گلم چه نازو خوشگل شدی نفسم.قربون خنده هات وشیطنتهات برم من. خوب کاری میکنی خاله جون ولی همینطوری که شیطنت میکنی از اون آبمیوه ها وغذاهای خوشمزه ای که مامانی واست درست میکنه خوب بخور تا سلامت وقوی بشی زندگیه من...دندونهای قشنگت هم مبارک باشه...

خاله ملیحه جونم ممنونم که همش بهم سر میزنی یه عالمه دوست دارم خوب پاشو با دایی جون و مامان شهنازم بیا اینجا که دلم خیلی براتون تنگ شده تازه اگه بدونی چقدر شیرین شدم زودتر میای بوس بوس

خاله امیر علی
29 آذر 91 17:42
سلام سلام خوبی آرمان جون؟ چوری عزیزم؟ ببخشید خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم به دلیل مشکلات کاری و اینترنتی و غیره.. خوبی خوشگه؟؟ ماشالله خیلی شیطون شدی ها قربون خندهات،امیر علی هم سلام ویژه میرسونه عزیزم، به مامان زهرا هم سلام میدم و بهش میگم خوشبحالت که آرمان عزیز همیشه کنارشه
آرمان جون دوست داشتید به وبلاگ منم یه سر بزنید،با اجازتون تبادل لینک کردم
خیلی دوستتون دارم و از راه دور میبوسمتون سلام به بابا عباس برسونید

مرسی گلم خیلی دوست دارم منتظر دیدار دوباره همتون هستم و خیلی هم دلتنگتونم یه عالمه از راه دور بوس بوس

م
3 دی 91 10:47
اي جونم. دوسش دارم آرمان كوچولو رو ، با اين كه نديدمش خدا حفظش كنه


خیلی ممنونم که میاین اینجا و نظر میزارین امیدوارم موفق و شاد و پیروز باشین
خاله خاطره
4 دی 91 15:55
سلام عزیزه خاله چقدر تو ناز شدی دلم واست یه ذره شده قربونت برم الهههههههههی به مامان زری بگو زودی بیاردت پیش من و ایلیا


وای خدا جونم خاطره جونم نمیدونی چقدر ذوق کردم وقتی دیدم اومدی و وبلاگ آرمان رو دیدی خیلی خوشحالم کردی عزیزم یه عالمه دلم واسه تو و ایلیا جیگرم تنگ شده بوس بوس واسه هر دوتان دلم میخواد زودی ببینمتون
خ
4 دی 91 15:57




مامی آیسا(خاله لیلا)
5 دی 91 23:07
سلام گل پسرم.قربون اون کاکلت برم که هنوز برقراره.بعدش فدای اون سینه خیز رفتنت.با اون شیطونیات وروجک.همه جا رو بهم بریز.صبر کن بیام با آیسا من و مامان زری رو داغون کنید له له... دلم واسه تو مامان زری تنگ شده دوستتون دارم. هوارتا بوسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیز دلم فدات شم ما هم حسابی دلمون تنگ شده در ضمن همین الان هم له له هستیم
پیور گرل
20 دی 91 19:19
سلام گلم خدا پسر گلت رو برات نگه داره من واسه نی نی های نازی مثل پسر شما تقویم و طرح های فانتزی طراحی می کنم خاستی بیا طرحامو ببین