آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

سومین مروارید پسرکم

1391/9/12 12:51
نویسنده : مامان آرمان
357 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بازم یه دونه مروارید خوشگل زده بیرون بهت تبریک میگم البته دو روز قبل اتفاق افتاد اما وقت نکرده بودم برات بنویسم ....تشویق

- این روزها خیلی شیطون شدی عزیز دلم اما خوشحالم که اون روزای سخت تموم شد اصلا دوست ندارم دوباره تو رو بی حال و مریض ببینم عزیزم  من و بابا عباس و خیلی های دیگه که اگه بخوام اسمشون رو بیاررم خیلی زیادن تو رو عاشقانه دوستت داریم بغلقلبقلب

آرمانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
12 آذر 91 13:09
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
خاله ملیحه آرمان کوچولو
12 آذر 91 13:21
وای الهی قربونت برم آرمانی ،جوجه طلایی، الان 3تا دندون داری خاله قربونت بره الهی......انشاالله همینطوری دندونای بعدی هم دربیان بدون دردسر .قربون چشمات برم الهییییی دلم واست یه ذره شده زندگیم، مرسی مامان جونی آرمان طلا که بادادن این خبرای خوب ههمونو خوشحال میکنی


خواهش میکنم خاله جونم فکر کنم همون موئقع که شما اینجا بودی در اومده بود ما متوجه نشدیم
م
13 آذر 91 0:32
يه ماچ گنده از طرف من

ممنونم عزیزم
مامان مرضیه
13 آذر 91 9:22
قربون مروایداش بشه خاله ماشالا خیلی نمکدونی ایشالا به سلامتی بقیه مرواریدا در بیادو باهاشون 120 سال به به خوشمزه بخوری مامانم حالشو ببره

ممنونم عزیزم خدا گل پسر شما رو هم نگهش داره
مامان دوقلوها
14 آذر 91 1:21
سلام عزیزم خیلی نازه فداش بشم.
مامان شهناز
15 آذر 91 0:07
سلام عزیزدلم قربون اون شکل ماهت برم عزیزم سومین رویش مرواریدت مبارک بااشه عشقم انشاالله مراحل رشدتو بسلامتی وهرکدومشو بموقع پشت سربذاری دلم برات قدیه ارزن شده هوارتابوسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی مامان شهناز جونم تند تند دندونام در بیاد تا از اون قاقالی لی های خوشمزه تون بخورم بوس بوس