آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

وقتی با خاله تنها میشم

1391/9/11 0:05
نویسنده : مامان آرمان
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی که خاله جونم پیشم بود دیگه مهد نمیرفتم و پیش خاله جونم میموندم البته این چند روز متاسفانه مریض بودم و بی حال که البته روز آخر که بهتر شده بودم خاله جونم کلی ازم عکس گرفت ...

محرم

این چند تا عکس از شب شام غریبانه

من و بابا جونم

آرمان عشقم

ببینم تو کمد چه خبره؟؟؟

من و عروسکم

آرمانم

124

2548

من و ماشین کادویی از طرف دایی جونم ... ممنونم دایی جونم

65988

این دیگه کیه؟ شما ؟چقده خوش تیپه ....

5487

آخه منو تو قابلمه گذاشتی چی کار خاله جونم؟؟؟

3659

4587

587

وقتی بعد از کلی شیطنت با هزار زور و بلا لالا میکنم... البته اگه به چشمام دقت کنین میبین نیمه بازن و هنوز دلم نمیاد لالا کنم نیشخند

خواب

الاالل

44888

55225

این جا هم نا مردا دوباره رفتن رستوران و به من فقط یه تیکه نون دادن که اونم هر وقت میبردم تو دهنم ازم میگرفتن ناراحت

147

و مثل همیشه دوستون دارم و میبوسمتون...قلبماچ

5588

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی قضیه
11 آذر 91 0:05
ای جونم چه بزرگ شده آرمان . قربونت برم دایی جون . ماشالا . خیلی دلم واستون تنگ شده !


مرسی دایی جونم ما هم دلمون واستون تنگ شده . بابت کادو خوشگلی هم که فرستادی ممنونم آرمان کلی باهاش حال میکنه
خاله مهناز
7 دی 91 15:54
خاله جیگر تو رو بخوره.بی جیگر شی واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چرا انقد خوردنی تر شدی تو.هاااان؟
چشم نخوری خاله ایشاللا


آخه مگه نمیدونی همه اردیبهشتی ها جیگرن خاله جونم بوس بوس