آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

من و پسر عمو جانم

1391/8/6 22:14
نویسنده : مامان آرمان
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه چند روزی مهمون ویژه داشتم پسر عمو جونم امیر علی خان  به همرا عمه لیلا جونم اومده بودن خونمون خیلی خوش گذشت من که بدون هیچ ناراحتی و غصه ای بغل عمه لیلا هی اینور و اونور واسه خودم میچرخیدم و کیف میکردم پسر عمو جونم هم حسابی هوامو داشت با هم کلی کیف کردیم و رفتیم شهر بازی و رستوران و ... که البته به من غذا ندادن خودشون نامردا تنهایی خوردن ومن نظاره کردم به هر حال پسر عمو جونم  دیگه از پیشم رفت تا به پیش دبستانیش برسه ...

اینم یه گزارش تصویری از من و پسر عموم ..

من و پسر عمو

خجالتقلبقلبقلب

1254

وقتی همه چیز آرومه و روابط خیلی خوب پیش میره....

12548787

وقتی آرمان موش میشود...

12548799

آرمان گلی خوش تیپ ...

115588

اینم واسه مامان شهنازم به صورت اختصاصی که عاشقشم قلبقلبماچماچ

21587

و همیشه هم روابط خوب پیش نمیره گاهی هم اینطوریاست...

326598

و این هفته هم کلی کادو از طرف عمه لیلا جونم و زن عمو مریم جونم و پسر عمو جون گیرم اومده که البته مامان زری هم به مناسبت تولد نیم سالگی یه لباس واسم خریده که عکس هاشو میزارم ببینید .

32587

تو این هفته هر روز که میگذره شیطون تر میشم با روروئکم حسابی همه جا رو ریختم به هم و همه جا سرک میکشم که عکساشو تو پست بعدی واستون میزارم

- و مثل همیشه دوستون دارم و از راه دور میبوسمتون هوارتا قلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شهناز
7 آبان 91 0:30
سلام گلم عزیزدلم چشت روشن عمه جون وپسرعموجونی ااومدن پیشت حسابی کییف کردی عسلم انشالله که همیشه گلخنده رولبات واشه جیگرم عکسای خیلی قشنگی باپسرعموجونی گرفتی عشقم هردوتومی بوسم



سلام مامان شهناز جونم ممنونم ولی بازم مثل همیشه جای شما خالی بود آخه زندگی بدون شما که صفا نداره فداتون بشم بوس
خاله ملیحه
7 آبان 91 9:54
عشششششششششششششششششقم عاشششششششششششششششقتم
الهی خاله قربون ژست گرفتنت بشه موش موشی خاله...چه عکسای خوشگلی با پسرعموجون گرفتی الهی قربون آرمانی خوشتیپ و خوش خنده م برم .تشکر ویژه ازمامان زری که اینقدر عکسای قشنگ میزاره


مرسی خاله جونم بیاین دیگه دلم واستون تنگ شده خاله جونم
فریده
7 آبان 91 13:25
سلام زهرا جون خوبی عزیزم خیلی وب فسقلیتو نگاه میکنم. ماشالله خیلی نازو خوردنیه خدا واستون نگهش داره. مواظب خودتون باشید


سلام فریده جونم ممنونم عزیزم لطف داری خیلی دلم واست تنگ شده امیدوارم هر جا هستی موفق باشی عزیزم بوس بوس
هستی و مامان الهه
8 آبان 91 12:45
سلام عزیزم هزارماشاالله به پسردسته گلت امیدوارم خدابرات حفظش کنه قوربونش برم بااون موهای فشنش. نفسم راستی چشمتون روشن هلیا خانم (آیساخانم ) تشریف آوردن ازطرف من ناز گل پسرت رو هزارتا ببوس .میبوسمت بای بای


به به سلام الهه جون خوبی هستی خانوم خوبن . مرسی عزیزم لطف داری خوشحالم کردی که اومدی بهمون سر زدی عزیزم . یه عالمه تبریک واسه خبر های خوشی که بهم رسیده ایشالله که گل پسر شما هم به سلامتی به دنیا میان خیلی مواظب خودت باش خانومی بوس بوس
عارفه
12 آبان 91 0:10
سلام عزیزم.وای خیلی وقت بود عکسارو ندیده بوده عالییییییییییییییییییی بود.ماشاالله.خیلی ماه شده من میمیرم واسه ژست گرفتناش ولبخنداشعزیزم خیلی مواظب خودتون باشید.شادوخوش باشید راستی عیدتون پیش پیش مبارک


وای عزیزم چقدر خوشحال شدم اومدی به وبلاگ آرمان سر زدی عزیزم خیلی ذوقیدم مرسی عزیزم بوس بوس تند تند بیا بهم سر بزن خاله جونم. جاتون خالی خاله مهدیه و مامان شهنازم هم الان اینجان بوس