آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

واکسن 6 ماهگی

1391/8/4 13:14
نویسنده : مامان آرمان
479 بازدید
اشتراک گذاری

- خبر اول اینکه امروز عمه لیلا و پسر عمو امیر علی اومدن خونمون و آرمان کلی از صبح ذوق کرده و خندیده و خیلی از این موضوع خوشحاله ولی عکساشو بعدا واستون میزارم ...

- خبر دوم دیروز گل پسرم 6 ماهه شد اما از اونجایی که واکسن 4 ماهگی با یک روز تاخیر انجام شد واکسن 6 ماهگی هم امروز زدیم طفلکم آرمان خواب بود بیدارش کردیم و واکسن زدیم تا الان که خدا رو شکر خوبه و مشکلی نداره تب هم نکرده تا بعد ...

اینم یه سری عکس از 2 یا سه روز گذشته عکسای جدید رو هم بعدا میزارم ..

آرمانی

فکر نکنی که گریه کردم واکسن زدم ببین مثل یه شیرم ...

2154878

اینم از ذوقیدنم ...

3268

آرمان لوس میشود...

32698

قلب

32587

از خود راضیقلب

2154877

و وقتی با روروئکم میرم سمت آینه گاز مامان زری و خودمو میبینم کلی کیف میکنم و کلی مشغول میشم با نی نی توی شیشه ...عینک

- خبر  بعدی اینکه دخمل خاله لیلا جونم که حسابی عاشقش شدم به دنیا اومده هر چند نتونستم از نزدیک ببینمش ولی عکساشو دیدم و با اجازه پدرش واستون عکساشو میزارم...نیشخند

قبلش بگم چشماتونو درویش کنین تا عکس بزارم ماچ

121548

32658

من عاشق این دخمل ناز شدم و از راه دور میبوسمشخجالتقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهناز
5 آبان 91 16:36
عزیزم چقدرخوشگل ونازشدی تواصلاخودصاایرانی هرروزبهتر زیباترازد یروزدلم ضعف رفت نفسم بااون عکسای قشنگت هوارتابوسسسسسسسسسسسسسس


مرسی مامان شهناز جونم بیا دیگه خیلی دلم واستون تنگ شده خیلی دوست دارم مامان شهناز کاش پیشم بودی اونوقت دیگه غصه نداشتم
الهام
5 آذر 91 20:39
میشه من فدای اون چشمای نازت بشم؟


خیلی لطف دارین بوس بوس واسه الهام جونم