آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

یک هفته پر از نی نی

1391/7/30 16:25
نویسنده : مامان آرمان
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم

- تو این هفته ای که در حال سپری کردنش هستیم یه عالمه نی نی از دوستان و فامیل به دنیا اومده

3256

و ایشالله خواهد اومدقلب . نی نی اول واسه پسر دایی مامان زری بوده که جمعه به دنیا اومده . نی نی دوم واسه دختر عمه مامان زری هست که امروز صبح به دنیا اومده و نی نی سوم هم که قراره پس فردا به دنیا بیاد دخمل خاله لیلا هست که ایشالله سالم و سرحال به دنیا میاد 126.  جالبه که هر سه تا نی نی های به دنیا اومده دخمل هستندو خوش به حال من شده دیگهخجالتچشمکچشمک ...منو مامان زری خیلی دوست داریم دیدن نی نی های تازه به دنیا اومده بریم ولی متاسفانه راه دوره و مامان زری هم میره سر کار ولی انشالله اگه عکسی از نی نی ها به دستمون رسید حتما واستون میزارم....121555

- و حالا چند تا عکس جدید از خودم که تازگی ها دارم تمرین میکنم بدون کمک بشینم...

جدیت

اول با جدیت شروع به نشستن میکنم و بعدش یهو سقوط میکنم نیشخند

3265

بعدش هم که خسته میشم سرمو میزارم یه جا تا خستگی در کنم ...

23659

و بعدشم دوباره سر حال میشم ...

21587788

اینم یه چند تا عکس از روزی که رفتم عروسی .. وقتی آرمان پسر خاله میشود..عینک

528

نون بگیرم، نفت بگیرم ....از خود راضی

369877

مخلص همه نی نی ها هم هستیم

365877

خسته شدم فعلا بدرود تا درود بعدی...

36598

و مثل همیشه دوستون دارم و میبوسمتون ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شهناز
30 مهر 91 22:09
عزیزدلم چقدر دوست پیداکردی ولی بهترین دخمل دخمل خاله لیلاست که همیشه باتوهست قربون اون نشستن بشم که اینقد ناز سربلندنشستی بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

آره مامان شهناز جونم خودم میدونم . چقدر هم نانازه دخملی خاله لیلا جونم
خاله ملی آرمان کوچولو
2 آبان 91 9:30
الهی قربونت برم چقدر ماشاالله بزرگ شدی. دیگه به راحتی میشینی..... قربونت برم که همیشه خنده رولبای نازت هست و صورت مثل ماهت رو زیباتر میکنه دلم واست یه ذره شده زندگیه من


مرسی خاله ملیحه جونم بیا و از نزدیک ببین که چه جوری میشینم آخه دلم واست تنگ شده
مامان یاسمین زهرا
3 آبان 91 15:02
هزار ماشاا... خیلی خوشمزس ارمان خان خیلیییییییییییییییییی نمک داره


مرسی خاله جونم البته یاسمن خانوم شما هم خیلی نمکی و خوردنیه بوس واسه یاسمن خانومی
فریبا
4 آبان 91 1:53
قدم همه شون مبارک باشه


مرسی خاله جونم دوباره هم بیا و تو وبلاگ پسمل گلت واسمون مطلب بزار
الهام
5 آذر 91 20:41
وای وای این عکسای عروسی که میبینم یاد اون شب میفتم که این فندوق خوشمزه اوم بغلمو من و عاشق خودش کرد


آره واقعا خوش گذشت ایشالله عروسی بهناز جون و البته شما . ممنونم از لطفت عزیزم