آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

مهمون ویژه داریم

1391/8/14 18:58
نویسنده : مامان آرمان
432 بازدید
اشتراک گذاری

- سلام به همه دوستان چند وقتی نبودم فکر نکنین تنبلم ها نه آخه مهمون های ویژه داشتم . مامان شهنازم و خاله مهدیه دو سه روزی میشه که اومدن خونمون منم که عاشقشونمقلبماچماچقلبو یه عالمه دوستشون دارم . خلاصه چند روزی هم هست که سوپ میخورم اولا خوب نبود ولی الان دیگه سوپ خوردنم بهتر شده ....

و حالا اینم از عکس های جدیدم البته خاله مهدیه قول داده که تا وقتی هست ازم عکس بگیره فعلا اینا رو داشته باشین تا بعد...

این دیگه چیه دوربینه؟؟؟؟

 

123

آهان فهمیدم چیه ..... آورین به خودم ...

128548

2548

این دیگه کجا داره میره وایستا منم بیام 

21587

وقتی واسه خودم تف درست میکنم اینجوری میشم ... بس که هنرمندم هر روز یه کار یاد میگیرم ..

3258

3258

 

1254

ببین چه ماهم ...

2587

و وقتی به افق های دور مینگرم 

3258

 

6658

اینم آقا ایلیای شیطون و مهربون و نازنین زهرا خانمی خوشگل و دوست داشتنی

نمکککککککک

و مثل همیشه دوستون دارم و میبوسمتون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مهدیه
14 آبان 91 19:02
زندگیمی .... عاشقتمممممممممممممممم مثل ماه شده گل پسرمون یه عالمه هم مهارتای جدید یاد گرفته ... قربونت برم همه وجودمی بووووووووووووووووووووووووووووووس ازون چاله خوشگل رو چونه کوچولوت


مرسی خاله جونی یه عالمه دوست دارم ممنونم که با این که راهتون دوره بازم بهم سر میزنین بوس بوس
هستی و مامان الهه
14 آبان 91 19:03
سلام عزیزم هزارماشالله الهی بگردم ما تندتند به آرمان جون سرمیزنیم و کیف می کنیم براش اسپند دود کنید.ازطرفمون هم هزار بار ببوسیدش


مرسی خاله جونم و هستی خانوم خوشگله ممنونم ایشالله به زودی نی نی گل شما هم به دنیا میاد فداتون بشم بوس
مامان یاسمین زهرا
15 آبان 91 0:50
ماشاا...اسفند یادتون نره


مرسی خدا یاسمن خانوم رو حفظ کنه بوس بوس
مامی آیسا(خاله لیلا)
15 آبان 91 11:00
به به بههههههههههههههههههههههههههههه.قدمشون رو چشم خیلی خوش اومدن ...الهی که من قربون اون تف درست کردنت برم نفس دلم واست ضف کرده آخه هزار ماشالا چقدر جیگری میخوام بخورمت خوش به حالته پسملی جونم دیگه پیش مامان شهنازی دیگه حالشو ببر.وای قربون اون چشمات برم که از الان افق های دوردستو میبینه جیگرم خوب تو اون افقها چی میبینی؟؟؟؟دورت بگردم منو آیسا جونی بی صبرانه منتظریم که بیام ایلام پیش شما و مامان زری جونی که خیلی دلمون تنگ شده.قربون اون پاتانت برم الهی خاله قربونت بره که اینطوری میشینی هزار ماشالا مرد کوچکم.دوستت دارم بوووووووووووووووس

مرسی خاله جونم یه عالمه بوس واسه آیسا جونم که اینقده نازه منم خیلی دوست دارم زودتر ببینمتون بوس بوس
فریده
15 آبان 91 11:53
سلام عزیزم خوبی.چشمت روشن .این جوجه هر ورز بامزه تر میشه ماششالله. جای من ببوسش.به مامانتو مهدیه هم سلام منو برسون


مرسی خاله جونم خیلی ممنونم که همیشه بهم سر میزنی خیلی خوشحالم میکنی اینجا هم همه به شما سلام میرسونن بوس بوس
خاله ملی آرمان کوچولو
16 آبان 91 10:08
سلااااااااااااام آرمانی من، الهی قربون نشستنت ،ژست گرفتنت، تف هات، خنده هات برم من نفس من، دلم واست داره ضعف میره خوشبحال مامان شهناز و خاله مهدیه .....منم چند روز دیگه میام پیشت دوست دارمممممممممممممم


خاله جووووووووووووووووونم عاشقتم کی میای دلم واست تنگه
عارفه
16 آبان 91 20:51
سلام عزیزم چشمت روشن.وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی زهرا نکن این کارو با قلب من عکس چهارم ششم هشتم عجب ذوق مرگمان کرد!ماشالا جون من لپ آرمانیو یک ماچ آبدار محکم بکن جااااااان من!


مرسی عارفه جوووووونم منم یه عالمه دوست دارم ممنونم که میای بهم سر میزنی. راستی آدرس وبلاگتو نزاشتی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
هانیه
20 آذر 91 21:41
آرومان خوشگل من خیلی اتفاقی اومدم تو وبلاگت قدر پدر مادرتو بدون خیلی دوستت دارن. من خیلی دوست دارم دیگه همیشه بیام وبلاگت سر بزنم. راستی در اومدن مرواریدای خوشگلتم تبریک میگم کوچولوی تپل مپلی


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ آرمان جان سر زدی ممنون.