آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

سورپرایز

1391/5/24 14:54
نویسنده : مامان آرمان
510 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال تو حال و هوای ماه رمضون بود و حوالی عید فطر که حال مامانی زیاد خوب نبود5556666666666444444444 و ماه رمضون سختی بود همش حالت تهوع داشت و خلاصه زیاد رو به راه نبود همش با خودش میگفت من این ماه رمضون چرا اینجوری شدم{#emotions_dlg.e25} یعنی دیگه توان روزه گیری ندارم یه کوچولو هم بی حوصله بود... خلاصه روز قبل از عید فطر مامانی به همراه بابا عباس رفتن آزمایش بدن ببینن چه خبریه ؟؟؟ من و بابا عباس مشهد بودیم خونه مامان شهناز خلاصه نمیدونی قند و عسلم که به تعطیلی خوردیم آخه عید فطر افتاده بود روز چهارشنبه 9 شهریور که پنجشنبه و جمعه هم تعطیل شده بود خلاصه واسه این که بهترین خبر دنیا رو بشنویم کلی به تعطیلات خوردیم نگوووووووووووووووو پسری ما از همون اول تنبل تشریف دارن و همش به تعطیلی میخوریم ...

خلاصه روز شنبه بالاخره یه خانوم دکتر مهربون به مامان زری و بابا عباس گفت که یه نی نی اندازه یه دونه کنجد تو دل مامانی جا خوش کرده الهی مامانی فدای اون دونه کنجد بشه...233333333666666666و بهترین خبر دنیا رو بهمون داد .

خلاصه شما اومدی تو دل مامانی تا خونواده دو نفره ما رو سه نفره کنی و کلی ما رو خوشحال کنی اگه بدونی که چقدر همه از این خبر خوشحال شدن مامان شهناز و خاله جونیا ودایی محمد نمیدونی همه خوشحال بودن 88999999999999977777777777حتی خاله خاطره واسه شما زودی یه عروسک خوشگل خریده بود ...

حالا بعد از یک سال شما اومدی تو بغل مامانی و نمیدونی چقدر با خودت شادی و نشاط آوردی تو خونه کلی خاطر خواه داری و فدایی666666699999999999998888888888 همه از اومدن شما پسمل گل خوشحالن امیدوارم که مامان و بابای خوبی واسه شما باشیم و حالا که خدا یه هدیه کوچولو و ناز مثل شما بهمون هدیه داده566666699999999988888888 بتونیم اون جوری که خدا دوست داره از شما نگهداری کنیم و شما رو خوب تربیت کنیم تا بعدا در محضر خدا شرمنده نباشیم ....

عزیز دلم میخوام بدونی که من بدون شما میمیرم و تو تنها امید دل من و بابا عباس هستی ...988878787444445

خوشحالم که شما رو دارم هورااااااااااااااااااااا

58777777

45699888

7548787878787

خدایا شکرت به همه کسایی که دوست دارن مامان و بابا بشن هم امیدوارم یه نی نی خوشگل بدی مثل آرمان ما .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی هلیا(خاله لیلا)
24 مرداد 91 18:37
الهی قربونت برم که واقعا سورپرایز شدیم من سر کار بودم که مامان زری به من اس داد .متن اس این بود.(سلام من دارم مامان میشم .خوشحالم) وای آرمانی من یه داد بلند زدم و زودی به مامانی تل زدم و ....منم به خاطر بودن شما خدا رو شکر میکنم جیگر خاله.راستی مامانی زری چه عکسای خوشگلی انداختی واقعا معلومه که مهندس معماری هستی با این ذوق و سلیقه...منم از این عکسا میخوام با دخملمممممممممممم.

مرسی خاله جونم. روز خوبی بود خدا رو شکر .
اختیار دارین خاله جون شما که عکس های محشری میگیرید شکسته نفسی میکنی؟! بوس واسه جوجوی خاله
خاله مليحهءآرمان كوچولو
25 مرداد 91 10:11
خاله قربونت بره الهي.الان كه اين خاطره ماماني رو خوندم كلي انرژي گرفتم آخه ياد اون روزي افتادم كه ماماني وبابايي بهترين خبر خوشحال كننده دنيا رو بهمون دادن.شنيدن اينكه خداي مهربون داره يه هديهء به اين باارزشي بهمون ميده يك شادي ونشاط وصف نشدني رو بهمون داد.(خداجونم مرسي كه آرمانو بهمون هديه دادي)انشاالله كه بتونيم ازاين هديه زيبا به خوبي مراقبت كنيم.مامان جوني آرماني مرسي كه واسمون مطلب وعكس ميزاري

خواهش میکنم خاله جونم اون روز خیلی خوب بود و بهتر از همه اینکه این خبر خوشحال کننده رو تو مشهد شنیدیم خونه شما . من از شما ممنونم به خاطر نظراتتون بوس بوس

خاله مهدیه
25 مرداد 91 15:50
اون روز بهترین روز زندگی من بود ... از اینکه ارشد قبول نشده بودم کلی ناراحت و غمگین بودم که مامان زری زنگ زد و بهم گفت دارم خاله میشم... اونقدر خوشحال شدم که تمام غم و غصه هام رو فراموش کردم انگار که اصلا خبرقبول نشدنم رو نشنیده بودم .... تازه بهتر از اون این بود که 9 شهریور که اون سال شده بود عید فطر تولد خاله مهدیه بود و این بهترین کادویی بود که تو تموم عمرم گرفتم ... فدات بشم خاله جونی که با اومدنت این همه شادی رو به خونه ما آوردی ...

خاله جونی منم شما رو خیلی دوست دارم و شما امید زندگی من هستین. پارسال که قبول نشدی عیبی نداره ایشالله امسال قبول میشی بوس بوس
مامان شهناز
29 مرداد 91 19:43
الهی قربون شکل ماهت برم عزیزم واقعاشیرین ترین خبری بودکه شنیدیم ازانر وزبه بعدحال روزهمه مون عوض شده بود


مرسی مامان شهناز جونم من که در بست چاکر و مخلص شما هستم که تو دنیا شما عزیز ترین کسی واسم بوس بوس