آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

100 روزگی آقا آرمان

1391/5/11 16:17
نویسنده : مامان آرمان
474 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرمان مامان 100 روزه شد و از جمع دو رقمی ها خداحافظی کرد و وارد جمع 3 رقمی ها شد دست وهورااااااااااااااااااااااااااا الهی مامان قربونت بره عزیزم ایشالله 100000000 رقمی بشی عسل مامان فدات شم.چشمکلبخندماچخوشمزهتشویقتشویق

آرمان مامان خیلی خوشحالم که صد روزه شدی بگم تا الان پسمل خوبی بودی ایشالله از این به بعد هم پسمل خوبی هستی و مامانی رو اذیت نمکنی کارایی هم که تا الان انجام میدی یکیش اینکه دست مبارک رو تا مچ میکنی تو حلقتون اون وقت اوغت میگره میخوای بالا بیاری آخه اچی بگم پسرم هر کی ندونه فکر میکنه مامانی به شما شیر نمیده زبانبغل

دیگه اینکه شما هر روز یه مقداری از وقتتون رو صرف دیدن تلویزیون میکنید . توی تختتون هم که با آویز های تختتون کلی مشغول میشید و شروع به آواز خوندن میکنید و حسلبی قققققققققققققققووووووو ققوووووووووووووووو میکنید هر وقت هم که خوابتون میگیره خودتونو واسه مامانی لوس میکنین و کلی آواز میخونین......... وای از اون موقعی که مامانی دیر برسه خدمتتون دیگه قهر میکنین و شیر نمیخورین اون وقت مامانی کلی غصه دار میشه واستون و هی نازتونو میکشه تا جوابشو بدینابروماچدل شکستهمژه

دیگه این که یه عروسک میمون داری که حسابی عاشقشی و دوسش داری با تمام وجود بغلش میکنی و  واسش آواز میخونی آخرش هم حسابی تف مالیش میکنی. ماچماچ خلاصه کلی واسش لاو میترکونی

دیگه اینکه جدیدا دیگه تو خوابت آروم و قرار نداری یعنی اینکه تو خواب همش در حال چرخشی صبح که از خواب بیدار میشیم میبینیم که جای پاها و سر آقا آرمان عوض شده و آرمان گلی در جهت عقربه های ساعت حرکت کرده هههههههههههخندهزبانقهقهه

123333366666

1255555545

326598441

236555455

12255666

33366699988

خلاصه پسملی من حسابی خوردنی و چلوندنی شده ....ماچماچزبانماچماچقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مهدیه
10 مرداد 91 17:12
جوووووووووووووووووووووووووووووونم آرمان گلی با این همه مهارت و استعداد ... ماشالا به تو عشق کوچولوی خاله
100 روزگیتم مبارک باشه ... ایشالا به قول مامانی، زندگیت 100000000000000 رقمی بشه با کلی اتفاقاقی قشنگ و خوب...



مرسی خاله جونی خیلی دوست دارم دلم کلی واست تنگ شده بوس بوس
مهتاب مامان بردیا
11 مرداد 91 22:48
ای نفسم قلقلی خوشمزه

بوس برای آرمان نانازی

به امید خدا 100 روزگی پسمل خودت آرمان جوننننننننننننننننننم



وای مهتاب جونم چقدر خوشحالم کردی که اومدی دیدن پسملیم قربونت برم ممنونم
فدای بردیا کوچولو بشم ایشالله دامادی آقا بردیا نانازی بوس بوس
دایی قضیه
12 مرداد 91 4:41
دایی جونم با دیدن این عکسات خواب به کلی از سرم پرید . چار و نیمه صبه و همینجوری زل زدم دارم عکساتو نیگا میکنم مرد 100 روزه ی من ....


مرسی دایی جونم خیلی دوست دارم کی بشه ما بشیم مثل شما خوش تیپ و خوش قیافه بوس واسه دایی جونم
خاله مليحهءآرمان كوچولو
12 مرداد 91 12:03
سلام آرماني خاله الهي كه قربون قدوهيكلت برم من!هزار الله اكبر به تو،حتما امروز كار زياد داري آخه امروز 12/5/90قراره ماماني وبابايي بخاطر شما به دوستاشون مهموني بدن وواسه شما جشن بگيرن،خاله قربون اون شيطنتت بره كه توچشمات ديده ميشه



مرسی خاله جونیم فداتون بشم که هر روز زنگ میزنین با من حرف بزنین .
کاش شما هم تو مهمونی بودین اینجوری بیشتر خوش میگذشت بوس واسه همتون دوستون دارم
خاله لیلا
12 مرداد 91 14:22
مرد کوچولوی من هزار ماشالا هر روز داری قشنگتر میشی چقدرم که پشت گوشی تلفن خوشگل حرف میزنی نفس خاله الهی که زیر سایه بابا مامان بزرگ بشی و همیشه سالم باشی جیگرم . خیلی دوست دارم.همش دلم میخواد زود زود ببینمت از بس که شیرینی عسل


مرسی خاله لیلا جونم منم خیلی دوستون دارم مخصوصا تو دلیتونو ههههههههه مواظب هلیا خانومی ما باشین یه عالمه ماچ و بوسه
مامان شهناز
12 مرداد 91 18:42
وای عسلم چقدربزرگ ونازشدی ماشالانمیدونی چقدردلم برات تنگ شده قلبم دلم میخواست می تونستم پربکشم بیام پیشت عزیزدلم


وای مامان شهناز جونم ممنونم که خودت اومدی و بهم سر زدی و با انگشتای مهربونت واسم تایپ کردی خیلی دوست دارم عاشقتم خیلی مهربونی کاش پیشت بودم دلم واست یه ریزه شده اندازه یه کنجد فدات شم مامان جونم