آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

عکس آتلیه

1391/5/2 14:18
نویسنده : مامان آرمان
873 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از عکس های ما وقتی رفته بودیم آتلیه ............

1

بگوووو ماشالله تا بعدی رو بزارم

22

اینم یکی دیگه اونم دستای خاله مهدیه جونمه که دلم واسش یه ریزه شده

1236258

تو این عکسا ما یک ماه و سه روزمون بوده .......................

23333333333333333

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهناز
2 مرداد 91 15:02
آرمان جونم ... جیگر مامانی دلم برات یه ذره شده دورت بگردم ... مامان زری و بابایی عباس رو مجبور کن شهریور بیارنت مشهد خوشگل من ...


غمت نباشه مامان شهناز مجبورشون میکنم حالا ببین ههههههههههههه
خاله مليحهءآرمان كوچولو
3 مرداد 91 10:19
سلام آرمان جوني قربون قدوهيكلت برم من، تولد سه ماهگيت مبارك گلم واست يه هواپيما خريدم كه وقتي چراغاش روشن بشه كلي ذوق ميكني،هرچيز ديگه ميخواي فقط امركن خاله درخدمتته ،ماماني چه اسم قشنگي گذاشته :آرمان هستي بخش زندگيمون


مرسی خاله جونم که هواپیما خریدی بوس واسه خاله جونم