آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

نظر بدید

1391/4/30 15:23
نویسنده : مامان آرمان
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من عکس دایی جونیمو میزارم اینجا خیلی ها میگن من شبیه دایی جونم هستم ولی خیلی ها هم میگن نه اصلا شبیه نیستی تا اینکه یه عکس از زمان نی نی بودن داییم پیدا کردم واستون میزارم واسم نظر بدید شبیه هستم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی دوست جونی ها میخوام آمار بگیرم لطفا نظر بدید.

dayiiiiii

اینم از عکس دایی جونم حیف عکس بابا عباس و مامان زری رو وقتی نی نی بودن نداشتم وگرنه میزاشتم تا بهتر نظر بدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ملیحه ء آرمان کوچولو
30 تیر 91 20:05
الهی من قربون تو وداییت برم ،چرا خیلی شبیه دایی هستی فقط دایی کچل بوده شما پر مو اینجا مامان شهناز دلش واست تنگ شده کشت مارو


آخی منم دلم یه ریزه شده واسه مامان شهنازم منو ببرید پیش مامان شهناز گریهههههههههههههه
ریحون
31 تیر 91 5:13
آخییییییییی واقعا شبیه آرمانه...


مرسی از نظرتون
خاله مليحهءآرمان
31 تیر 91 13:51
قربون آرمانم برم الهي الان خله سركارشه اينجا همكار خاله هم ميگه شما شبيه دايي هستي قربون آرمانم برم الهي بوووووووووس


پس تا اینجای آمار میشه سه نفر میگن شبیهم
دایی قضیه
31 تیر 91 17:17
اولن که چرا عکس ما رو بدون اجازه گذاشتی ؟ دوماً که خوب کاری کردی بدون اجازه گذاشتی ... سوماً که ینی کسی هس بگه ما شبیه خواهرزادمون نیستیم ؟ چهارماً که مخلصیم زیااااااااد . فدای آرمانمون


ووووووووی دایی جونم بالاخره افتخار داد و اومد تو وبمون اگه میدونستم زودتر عکس دایی جونمو میزاشتم ( دست و هورااااااااااا) ما مخلص دایی جونمون هم هستیم بوس بوس
عروسک خانوم
10 مرداد 91 14:34
بچه حلال زاده به داییش میره خوب
مثل سیب از وسط نصف کرده میمونند


مرسی عروسک خانوم همه همین نظر رو دارن وبلاگتونو خوندم خیلی زیبا بود پسری مبارکتون باشه ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد
خاله لیلا
12 مرداد 91 14:35
عسلم معلومه که خیلی شبیه اونوری خاله. و خیلی هم شبیه دایی جونتی نفسم.زنده باشی همیشه


مرس خاله جونم بوس بوس
مامان امیر عباس
8 مرداد 92 18:24
سلام ماشاالله خدا پسرتونو حفظ کنه اره ماشا الله کپی داییش