آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

این آقای خرابکار

1392/12/3 15:43
نویسنده : مامان آرمان
1,661 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان عزیزم 

- آرمان جونم حسابی شیطون شدی بر خلاف چهره آرومت  که همه بهم میگن خیلی آرومی  اما نمیدونن که با متانت و وقار چه آتیشی میسوزونی  دیشب که رفتم تو حموم تا حموم رو تمیز کنم یه دفعه دیدم داری میگی مامان مامان عنتورول خیش شود ( مامان کنترل خیس شد ) منم که اصلا از ماجرا خبر نداشتم گفتم نه مامان خیس نیست خوبه تو هم گفتی خوئه ( خوبه ) بعد دیدم داری میخندی و هی با خودت میگی خوئه خوئه .... نگو ای دل غافل کنترل رو انداختی تو تشت آب بیچاره این دی وی دی ما از دست تو امون نداره یا کنترلش رو میترکونی یا خود دستگاه رو عصبانی

- آخ آخ برم که داری از پارک برمیگردی تو راهرو با کلی جیغ و هوار و گریه این همون اخلاق بدیه که تازگی ها پیدا کردی متاسفانه 

خلاصه که کنترل خراب شد شب بهت اخم کردم همش میخواستی حواسمو پرت کنی که دیگه ناراحت نباشم بعد که دیدی نه فایده نداره اومدی جلو صورتم بهم گفتی مامان ببدشید ( ببخشید ) وای قربونت برم دیگه حسابی چلوندمت خیلی خوردنی شده بودی و کنترل هم خدا رو شکر یه شب تا صبح رو رادیاتور موند و درست شد 

اینم عکس ها 

وقتی کتاب میخونم با دقت میپرسی این چیه و اون چیه و .... 

اینجا هم داری میگی بشین تا برات کامیون و قطار و... سرچ کنم 

و باز هم داری قطار درست میکنی طبق معمول 

و اینم یه عکس از دوران بچگی مامان 

مامان هم مثل شما وقتی بچه بوده موهاش روشن بوده  فدای موهای طلاییت بشه مامان  و همچنین بابایی هم همینجوری موهاش روشن بوده تا بعد ببینیم چی میشه

البته یه چند روزیه که بابا حسابی رفته تو نخش که دوباره کوتاهشون کنهافسوس فعلا که شما زورتون بیشتر بوده تا ببینیم که زورش میچربه به اون یکی 

 - مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان شهناز
3 اسفند 92 16:30
الهی فدای جوجوی شیطون وبلام برم من قربونت برم که تا میفهمی اشتباه کردی زود عذرخواهی میکنی ومیخوای یه جوری ازدلش دربیاری قربون گل پسرم برم اخه مامان جون جوجومی خواسته توکارای عید کمک کنه گفته ازکنترل شروع کنممی بوسمتون وبه خدامی سپارمتون
مامان آرمان
پاسخ
آره دیگه آرمانی تو خونه تکونی خیلی به مامانیش کمک میکنه اگه کمک میخواین واستون بفرستمش
طراح نو
4 اسفند 92 9:35
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مینا مامان آرمانی
4 اسفند 92 14:51
وای عکس مامانیو نیگا ا ا اه.... کلی شبیه آرمانی نیستیا!منظورم آرمانی به شما نبرده از لحاظ چهره
مامان آرمان
پاسخ
همه میگن شبیه همسرمه
مرجان مامان آران و باران
6 اسفند 92 0:11
ای جانمم عزیزممم با ابن حرف زدنتتتت دوست دارم گل پسرییی
مامی آیسا(خاله لیلا)
7 اسفند 92 15:15
سلللللللللللللللام به دوست جونی خودم و جیگر خاله آرمانی با عرض پوزش باید بگم به مینا خانم که آرمانی خیلی شبیه مامان زریه خوبید ؟؟؟چقدر دلم براتون تنگ شده.امروز یاد آرمان افتاده بودم که سی دی نگاه میکرد مال بچه های ناشنوا و اداشونو در می آورد الی دورش بگردم خیلی باحاله ...چقدرم شیطون شده ماشالا دوستتون دارم عزیز خاله همینطوری خرابکاری بکن
مامان آرمان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ما خوبیم اما اینجا جاتون خیلی خالیه خدا بعله خاله جونم دارم خرابکاری میکنم از نوع عالی
خاله سارا و دوستت آرمان
11 اسفند 92 11:56
زری جون چیکار دارید بچمو خودتون گفتین دیگه باشه بچم مبخواسته دم عیدی یه کمکی کرده باشه عکس بچگی هاتون خیلی نازه آرمانم بعد داییش به شما شبیه ها
مامان آرمان
پاسخ
آره دیگه کمک خوبیه پسرم خیلی زحمت میکشه چی بگم من موندم آرمانی شبیه کدوممونه به هر حال لطف داری عزیزم
هستی وداداشش هیربد
11 اسفند 92 15:01
وای کلی خندیدم خداروشکرکنترلتون درس شده ای پسربلا چهههههههههه خاله جون دیگه به ماسرنمیزنین نظرهم نمیدین کلا بیخیال ماشدین؟
مامان آرمان
پاسخ
هستی جونم ما همیشه جویای احوال شما و هیربد جونم هستیم شرمنده گلم الان میدووم میام نظر میزارم
فريده مامان آويسا
12 اسفند 92 2:03
سلام زري جونم، ماشالله به اين پسمل نازو خوردني، عزيزم با اين خرابكاريات مامانيو اذيت نكن، زهرا جون زير بار نري موهاشو كوتاه كني با مؤهلين بلند خيلي خيلي قيافش بامزه تره
فريده مامان آويسا
12 اسفند 92 2:06
سلام زري جونم، ماشالله به اين پسمل نازو خوردني، عزيزم با اين خرابكاريات مامانيو اذيت نكن، زهرا جون زير بار نري موهاشو كوتاه كني با موهاي بلند خيلي خيلي قيافش بامزه تره
مامان آرمان
پاسخ
متاسفانه فریده جوووووونم کار از کار گذشت هی وای من آقای پدر کار خودش رو کرد البته بدون رضایت اینجانب
خاله مهدیه
15 اسفند 92 12:12
جوووووووووووووووووونم ... این جو جو رو باید خام خام خورد فقط با این کارای با مزه اش... کنترل میخوای چیکار... خب کثیف بوده دیگه .... عاشق شیرین زبونیاتم خاله جونم ... فقط حیف که تلفنی ناز میکنی و با خاله حرف نمیزنی... در ضمن آجی جووووونم مرسی که عکس خودتم گذاشتی دلم واسه بچگیمون تنگ شد.
مامان آرمان
پاسخ
خاله جونم عاشقتم دیگه فکر کردی پشت تلفن به کسی افتخار نمیدیم دیگه ما اینیم
خاله حمیده (مامان دیانا جون)
20 اسفند 92 2:51
الهی من فداش بشم که همه کاراش قشنگه... میبینم که عکس بچگی روو میکنی!!!! راستی موهاشو یه وقت کوتاه نکنیدااااا. همینجوری نازتره جوجه طلایی.بوووووووس خاله جون.
مامان آرمان
پاسخ
حمیده جونم دیگه کار از کار گذشته باباش کار خودشو کرد بالاخره