آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

عکس های آتلیه

1392/10/28 13:18
نویسنده : مامان آرمان
1,817 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به دوستان عزیزم و البته خواننده های خاموش عزیز که تازگی ها فهمیدم تعدادشون همچین کم هم نیست فقط رخ نمایی نمیکنن عینک به هر حال همتون خوش اومدین قلب

- بالاخره عکس های آتلیه هم آماده شدن لبخنداین همون عکس هایی بودن که چند ماه پیش نوشتم با هزار زحمت گرفته بودیم اما خدا رو شکر نتیجه کار خوب شد و اما دست خانوم عکاس درد نکنه در کمال ناباوری بدون اینکه هیچ درخواستی بکنم خودش فایل عکس ها رو داد 

فدات بشم که اینقدر خوش تیپی این عکست رو خیلی دوست داری همش میگی آمانه میداد بالا ( آرمان مداد گرفته دستش رفته بالا  منظورش رو دیوار خونه است زبان )

دوستان واسه آرمانی لباس زیاد برده بودم ولی همون جور که قبلا هم گفتم گل پسر نمیگذاشت لباس هاش رو عوض کنیم ابرو

- لطفا نظر بدین که کدوم عکس آرمان رو از همه بیشتر میپسندین ممنونم متفکر

- مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نفس
27 دی 92 10:06
سلام مامانی ، همه عکسای پسری نازن ، ولی پنجمی که فکر کنم موبایل دستشه خیلی باحاله به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارین
مامان شهناز
27 دی 92 13:34
سلام عزیزدلم قربون برم بااون عکسای قشنگت بنظر من همه عکسای گل پسر قشنگ شده وازهمه بیشترعکس اخری که یکمظلومیتومعصومیت خاصی دراون دیده میشه وعکس سومی خیلی دلنشین شددستتدردنکنه تووارمان عزیزم رامیوسم
مامان آرمان
پاسخ
مرسی مامان شهناز جونم خیلی ممنونم انشالله چند تا از عکس ها واسه خودتون میشه
خاله ملی
27 دی 92 14:17
قربون تیپت برم الهی به قول خاله مهدیه (سوپر مدل) من . همه عکسا خوشگل هستن سخته بگم کدوم بهتر از همه هست ولی در کل اولی و پنجمی رو خیلی دوست دارم..... جوجوی من اینقدر نازه که همه عکساش حتی اونایی هم که تو خونه ازش میگریم قشنگ میشه
مامان آرمان
پاسخ
قربونت برم خاله جونم اینا همش به خاطر زحمت های شماست اخه روز آتلیه شما خیلی زحمت کشیدین مجبور شدین دو بار بریم آتلیه و برگردیم ممنونم
مینا مامان آرمانی
27 دی 92 15:30
خاله همه عکسای آرمانم خوشگلن.من عاشق اون سومی شدم.اولی هم قشنگه.ولی سومی ناز و طبیعی افتاده...دوستون دارم
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم از نظرت
مامان ارمیا و ایلمان
28 دی 92 13:43
ای جانم. چه خوشمله ماشالله. خدا حفظش کنه.
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
هستی وداداشش هیربد
28 دی 92 19:56
سلام الهیییییییییییییییی خیلی خوشگله عکساش عین خودش که ماهه..هزارماشالا قربون صورت کوچولوش با اون لبخندای خوشکلش واقعا من نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم همش خیلی خوب بود اما دومی وپنجمی خیلی خیلی نازو عالی بود ببوسینش
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم شما همیشه به آرمانی لطف دارین ممنون بابت نظر
هستی
28 دی 92 22:04
راستی خاله زهراجون میشه بگیدکدوم اتلیه رفتین مارفتیم اتلیه روناک اصلا فایلاشوبهمون ندادممنون میشم بگید
مامان آرمان
پاسخ
عزیزم من مشهد نرفتم آتلیه اونجا وقت نشد برم همین جا رفتم آتلیه ارغوان هم با حوصله بودن و هم کارشون خوب بود
خاله سارا و دوستت آرمان
29 دی 92 11:48
ووووووی موش بخوردت آرمان گل همه عکسا عالین من با نظر گل پسرمنون موافقم عکس اولی خوشگلتره و اینکه زری جون معلومه چه سخت پشت دوربین واستاده از این موبایل به دست بودنش
مامان آرمان
پاسخ
آره خیلی تلاش کردیم البته کلی وسایل دیگه هم برده بودیم که عکاس بیچاره همشون رو حذف کرد ولی واسه این چند تا دیگه مثل اینکه کاری از دستش بر نیومده بنده خدا
مامی آیسا(خاله لیلا)
4 بهمن 92 15:39
سلام دوست جونی اول بابت مهمونی و پذیرایی عالیت ممنون که خیلی تو زحمت افتاده بودی بابا خوش سلیقه خیلی خیلی خوش گذشت و بیشتر اینکه آیسا خیلی کمتر جیغ میزد و با آرمان بازی میکرد بعدشم الهی قربون عکساش برم اولی خیلی باحاله البته رو تخته قشنگتر معلومه قشنگیش.بعدشم فدای موبایل به دستیش شماره 5 رو 100 امتیاز میدم چون خیلی شیطون خندیده دوستش دارم میبوسمتون راستی واسش بنویس نصف حیوونا رو انگلیسی میگه بچم الهی دورش بگردم خارجیییییییییییییییییی
مامان آرمان
پاسخ
سلام عزیزم قابل شما رو نداشت با اومدنتون کلی ما رو خوشحال کردین و قدم رو چشم ما گذاشتین حتما مینویسم ممنون که یادآوری کردی عزیزم
دایی
6 بهمن 92 17:10
به نظرم این عکس آخریه خیلی خوبه ، البته همش خوبه ها ولی آخریه خیلی به دلم نشست .
مامان آرمان
پاسخ
قربونت برم داداش خودت ماهی این عکس ها هم قابل نداره در اولین فرصت تقدیمش میکنم به خودتون