آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

سلام بر حسین ...

1392/8/16 14:38
نویسنده : مامان آرمان
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

- سلام به همه دوستان گلم ...

- اول از همه  فرا رسیدن ماه محرم  و شهادت امام حسین رو به همه دوستان عزیزم تسلیت میگم .

 

- امروز واسه اولین بار تا درو باز کردم و تو اون طرف در تا منو  دیدی گفتی سَی ( سلام  ) الهی فدای سلام گفتنت بشم مامان جونم 

- وقتی یه کاری باهامون داری میگی پاشوووووو حتی وقتی در حال ایستاده هم هستی همینو میگی نیشخند

- امروز کیسه جارو برقی رو تو کشو دیدی میگی جااو  جااو من نمیدونم تو از کجا فهمیدی این مربوط به جارو برقیه فدات شم 

- به سی دی های کودک خلاقت هر روز که میگذره علاقه مند تر میشی تا قورباغه و کانگورو تو قسمت حیووناتش میبینی سریع به من اشاره میکنی تا من فلک زده واست قورباغه و کانگورو بشم  بعد از کمی شکلک در آوردن واسه جنابعالی رضایت میدین  من نمیدونم چرا از خودت مایه نمیزتری مامان جونم ... بس که تنبلی پسرم 

- همش میگفتی مَئی مَئی منم فک کردم طبق معمول فیلم خاله ملیحه رو میخوای واست گذاشتم بعد تو رفتی سمت تی وی و دوباره هی اشاره کردی مَئی یعنی اون  کانالی رو که ماهی داره واسم بزار 

- به موز میگی مُش  جدیدا به موز خیلی علاقه مند شدی گلکم 

- روزایی که میری مهد وقتی میام مهد دنبالت میبینم که با بچه ها حسابی مشغول بازی هستی اونم نه با هم سن و سالات با بزرگ تر ها اون وقت با خودم میگم خدایا شکرت چه قدر پسرم بزرگ شده ماشالله بغلبغل

- در کل با وجود اینکه صبح ها خیلی سخته مهد بردنت و شما تو خواب ناز هستی وقتی رووونه مهد میشم و مامان بسی غصه داره که چرا پسرشو از خواب ناز بیدار میکنه اما به وضوح میبینم که روزایی که میری مهد کلمات جدید تری رو یاد میگیری و بیشتر علاقه به بازی های فکری و کتاب خوندن پیدا میکنی 

- به کت میگی تُت منظورت همون کاپشنه .

- وقتی یه کار بد میکنی مامان دعوات کنه اگه تنها منو وشما تو خونه باشیم میدونی که باید یه جوری قضیه رو خودت به تنهایی حل و فصل کنی یه کمی نگاه میکنی بعد به انواع روش های مختلف میخوای حواس مامانو پرت کنی اگه هم موفق نشی مامان بیچاره رو گاز گازی میکنی ولی وقتی تنها نباشی بغض میکنی و گریه میکنی 

- به دایره میگی دایییه ماچ

از این اسباب بازیت خیلی خوشت میاد دیگه میتونم بگم همشو بلدی و تند تند هر کدومشون رو سر جای خودش میندازی ولی اول از همه مثلث بعدش دایره و بعدش هم بقیه شکل ها ...

امروزهم با  هم دیگه رفتیم همایش شیرخوارگان حسینی اما شما اصلا ننشستی و همش راه میرفتی واسه همین اصلا نتونستم دعا کنم ... یاد پارسال افتادم که شما خیلی کوچولو بودی و حالت اصلا خوب نبود خدا رو شکر کردم که امسال حالت خوبه ....

اینم از عکس های همایش و چند تا عکس دیگه ...

برای دیدن عکس ها لطفا به ادامه مطلب برید ...

 

 

شما تو محوطه بودی و داخل نمیومدی 

شما و آقا آرتین در حال شیطنت قلببغل

اینم یکی دیگه از دوست داشتنی هات هستند که البته دیگه چیزی ازش باقی نمونده 

و مثل همیشه دوستون دارم وبه خدا میسپارمتون ...ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هستی وهیربد
16 آبان 92 21:40
سلام تسلیت می گم این ایام شهادت رو . وااااای خاله جون ماهم اون جا اومدیم کاش میدونستیم و میدیدیمتون
آرمان جونو هزارتا ببوسید


ای وای چه قدر ناراحت شدم کاش میدیدمتون
مینا
16 آبان 92 21:59
رهاجون چه عکس راستین با لباسای امام حسینش بامزه اس.مخصوصا اولین عکسش.خدانگهش داره.
راستی واسه راستین جون چه سی دیهایی میخرین؟؟
که آموزشی باشه.مرسی عزیزم


؟؟؟؟
مینا
16 آبان 92 22:02
ببخشید من دوتا وبلاگ رو باهم باز کردم اشتباه اسم آرمان گلیتون رو راستین نوشتم.
شرمنده.مرسی اگه واسه سی دی راهنمایی کنید


خواهش میکنم عزیزم شما میتونی از سی دی های بیبی انیشتن و کودک متفکر استفاده کنی به نظر من که عالی هستند
مامان شهناز
16 آبان 92 23:27
سلام به گل پسرنازو قشنگم الهی دورت بگردم بااون لباست الهی علی اصغر نگهدارتووتمام کوچلوهای عزیزوناز باشه وتمامی شماعزیزان ازسربازان امام زمان ع باشید گلم فدای اون سلام کردنت بشم ماشالله داری روزبه روزپیشرفت میکنی وکلمات بیشتری یادمیگیری دست مامان جون دردنکنه که وبتواپ میکنه وتمام کارایی روکه میکنی میگه بااینکارش هم ماروخوشحال میکنه وهم تورودراینده فدای هردوتون بشم خیلی دوستون دارم ومبوسمتوننننننننننننن


فدای مامان مهربونم بشم ما خیلی خیلی دلتنگ شما هستیم مامان جونم زود تر بیا قدم رو چشم ما بزار دوستون دارم بوس بوس
باران
17 آبان 92 17:31
سلام آرمان جون قبولت باشه ما هم رفتیم مراسم انشا اله علی اصغر نگهدار شما و ما باشه سلام به دایی عباس برسون


قبول حق انشالله...
خاله سارا و دوستت آرمان
24 آبان 92 19:56
سلام عزاداری هاتون قبول ووووی اون عکس اولی خیلی نازه خدا حفظ کنه بوس
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم از شما هم قبول باشه
راحله
26 آبان 92 12:32
سلام مامان آرمان جووونم عزاداری هاتون قبول باشه انشالله واااای که چقدر ناز و معصوم شده آرمان خوشکلم تو این لباس سفید همه عکسهاشم ناز و خوشکل و خوردنی هستن ببوسیدش از طرف من
مثل هیچکس
3 آذر 92 7:40
ایشالا عزاداریتون قبول باشه وشیرخواره کربلا مراقب آرمان کوچولومون باشه وزیر سایه بابا ومامان گلش بزرگ بشه .