آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

به جا مانده

1392/7/28 10:28
نویسنده : مامان آرمان
756 بازدید
اشتراک گذاری

- دوباره سلام به دوستان گلم 

- تو پست قبلی مجبور شدم زود خاتمه بدم یه سری چیزا جا موند واسه همین اینجا ادامه میدم واست پسر گلم 

- یه عروسک کوچولو داری همیشه بهش میگی نی نی دیروز شلوار عروسکتو کشیدی پایین و گفتی پیف پیف بعد به من اشاره کردی بیشوئه یعنی پیف کرده بشورش نیشخند

- به سوئیچ که البته از علاقه مندیهات هست  هم میگی سوش سو ش

- به جوراب میگی جو ء جوء 

- وقتی نوشیدنی میخوری حالا فرق نداره آب یا چای یا ... بعد از خوردن یه لبخند گنده و از رضایت مندی میزنی و میگی عَسَعسَ عَسَعسَع حالا این کلمه که میگی یعنی چی خدا میدونه .

- شبا وقتی خیلی خوابت میاد میای جلوی در  کمد رختخوابت که یعنی زودتر منو بخوابونین 

3256

3256

3256

عاشق این بوس کردنتم عشقم میری تو آینیش به قول خودت بوس میکنی قلبماچقلب

3265

عاشقتم کاپیتان آرمان قلبقلب

 

به جرثقیل هم میگی جَجیل قلبقلبقلب

مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سارا و دوستت آرمان
28 مهر 92 15:30
آفرین به گل پسر که هی تند و سریع داری کلمات رو یاد میگیری به آرمان ما هم بکو حرف بزنه شاید اگه تو بگی سر غیرت بیاد
ووووووووووووی موهاشو نگاه کنین کی برات خوشگل کرده خاله؟
آرمان جان یدونه هم از اون بوسای خوشگل که میری جلو آینه میکنی از طرف من خودتو بوس کن.
بوووووووووووووووووووووووووووووووس


آرمان کوچولوی ما هم حرف میزنه خاله جونم عجله نکن
مامان شهناز
29 مهر 92 10:16
بازهم سلام به گل پسر نازومامان جون مهربونش که اینقدر عکسای خوب وقشنگ ازعسلم میگیره فدای اون شیرین زبانیت برم که اینقدر خوب وشیرین حرف میزنی دلم برات یه ذره شده مغز بادومم نفسم قربون اون بوس کردنت برم عزیز دلم تو ومامان مهربونتو می بوسم وبه خدا می سپارمتون


ممنونم مامان مهربونم خیلی اینجا جاتون خالیه دوستون دارم
دایی
1 آبان 92 11:10
به به چقدر بزرگ شده اون عکسش که تو آینه خودشو بوس میکنه خیلی باهال و بامزه شده قدشم که بلند شده ماشالله داره هر روز خوشتیپ تر از دیروز میشه ، اگه میتون صداشو ضبط کن کلماتی رو که میگه بامزس در آینده به درد میخوره میشنوه میفهمه چه اعجوبه ای بوده این بچه . دلم واسه شر بازیا و خراب کاریاش تنگ شده . بدترین چیز همین دوریه که نمیتونیم تو شیرین ترین سالای زندگیش کنارش باشیم . دوستون دارم

فدای داداش گلم خیلی ممنونم که با این همه مشغله کاری میای به ما سر میزنی ایشالله که همیشه سلامت باشی و سایه ات بالا سر من و آرمانی باشه
هستی وداداشش هیربد
1 آبان 92 16:01
قربونت برم ارمان جون اخه چه قدتونازی خاله جون دستت دردنکنه عکساخیلی قشنگ بودن به خصوص اون عکسی که داره خودشو تواینه بوس میکنه واااااااااااااایییییییییی خیلی نازنازی بود واسه ارمان خوردنی


ممنونم خیلی دوستون دارم
هستی وداداشش هیربد
1 آبان 92 16:02
_________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$

______________________$$$
_______________________$
دوستون دارم خیلییییییی زیاد
_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________


فدای شما
سارا( مامان کیانوش)
3 آبان 92 16:38
سلام عزیزم... اول بزار تشکر کنم که کیانوش منو لینک کردی و بگم ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم...
بعدشم اعتراف کنم کمتر پسر کوچولویی به خوشگلی این شازده پسر دیدم ...چشمم کف پاش .. هزار ماشالله ...قربون خنده هاش ... عاشششششششق چشمهای قشنگش شدم...خلاصه که بچلونش از طرفم...


ممنونم گلم شما به ما خیلی لطف دارین خدا پسر ناز شما رو حفظ کنه
خاله سارا
3 آبان 92 18:18
زری جون عجب اوضایی شده هر چییام برام تو یه تاریخ مشخص اومده همش پاک شده
خودمم تو کفش موندم
ولی به هر حال دستتون درد نکنه
شما همیشه به ما لطف دارید


خواهش عزیزم بوس بوس
فريده
4 آبان 92 0:00
سلام زري جونم، قربون اين پسمل شيرين زبون خوردني برم من با اون ژستايي كه ميگيره، عاشق چپه چوپه حرف زدن بچه هام، ايشالله هميشه زير سايه پدر مادرش صحيح و سلامت باشه گلم، جاي من يه ماچ كنزه از لپاش بكن




فدات شم فریده جون ایشالله سال دیگه همین موقع هاست که دخملی شما به حرف میفته
فلوریا مامان دیانا
5 آبان 92 11:31
سلام دوست عزیزم
ممنونم که به وبلاگ ما سرزده بودین. از آشناییتون خیلی خیلی خوشبختم. هزار ماشاله به گل پسر نازمون. روی ماهشو می بوسم. ما هم با کمال افتخار شما رو لینک کردیم. ایشاله که دوستای خوبی برا هم باشیم.


ممنونم عزیزم
مینا
14 آبان 92 2:01
وای نازی.اسم پسر منم آرمان.
منم مامان آرمانم.
از وبلاگتون خوشم اومد خانمی.
خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید


سلام عزیزم خوش اومدی انشاءالله که پسرت خوش نام باشه متاسفانه وبتون واسم باز نمیشه اگه میشه دوباره واسم آدرس بزارین ممنونم