آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

فقط خدا رو شکر

1392/5/8 15:52
نویسنده : مامان آرمان
424 بازدید
اشتراک گذاری

- سلام به عزیزانم

- امروز اومدم تا فقط خدا رو به خاطر داشتن فرشته اش شکر کنم خدایا از این فرشته کوچولویی که بهم دادی خودت مراقبت کن .... آمین 

21

آرمان نفسم مرداد ماه پارسال 91 

3255

آرمان گلم مرداد ماه امسال خدا رو شکر واسه داشتنت 

325

3256

مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ملیحهء آرمان کوچولو
9 مرداد 92 18:58
خدای مهربونم ازتو ممنونم به خاطر همه چیز به خاطر همه نعمتهایی که به مادادی و ازتو سپاسگذارم که فرشته زیباودوست داشتنی که سرشار از انرژی مثبت هست رو به مادادی ............ دوست دارم فرشته کوچولوی خاله......

ممنونم خاله جونم خدا رو به خاطر داشتن خاله های مهربون ومامان شهناز عزیزم و دایی مهربونم شکر میکنم
مامان شهناز
11 مرداد 92 18:10
سلام وهزاران بوس برای این هدیه الهی خدایا هزاران شکر به درگاهت که این فرشته زیبارابه عطا کردی وتو رابه این شبهای عزیز قسم میدم که به کمک کن تاازاین امانتت خوب نگهداری کنیم وبه تمام کسانی که ارزوی داشتن چنین فرشته هایی رادارندعطابفرما امین

آمین مامان مهربونم بهتر از این نمیشد دعا کرد کاش دعای خیر شما همیشه پشت سرمون باشه خیلی دوست دارم
خاله سارا
12 مرداد 92 21:46
بله واقعا خدا رو شکر به خاطر فرشته کوچولو
خ دا برا مامان باباش حفظش کنه
بوس برا آرمان خوشگلم که با عینک خوردنی تر میشه


ممنونم خاله جونم
دایی
12 مرداد 92 22:46
امیدوارم سالهای سال آرمان زیر سایه پدر و مادرش که بهترین نعمت های دنیا هستند زندگی کنه ، ما هم به داشتن چنین خواهرزاده ای افتخار کنیم . خدا به همتون سلامتی بده و روزهای سخت رو ازتون دور کنه .


ممنونم به نظر من هم بزرگترین نعمت یک انسان داشتن خونواده خوب هست که خدا رو شکر من و آرمان هر دو تا از این نعمت برخورداریم فقط حیف که از عزیزانمون دور هستیم.
دوست دارم داداش نازنینم
خاله مهدیه
16 مرداد 92 12:16
ببین زندگیم چقدر بزرگ و ناز شده ماشالا ... شال دیگه چه جیگری بشه ...



خاله جووونم مرسی بهمون سر زدی
سمان مامان آرشیدا
16 مرداد 92 13:27
خدا حفظش کنه الهیییییییییی.
چقدر بزرگ شدن تغییر کردن خدایی.
منم برم یه عکس یک سال پیش آرشیدا رو پیدا کنم بذارم تو وبش.هههههههه
ماشاللا بهشش


عزیزم ممنونم . واقعا اصلا قابل به باور نیست خدا حفظشون کنه
هستی وهیربد
19 مرداد 92 14:53
سلام

ای فدای تو پسر جگر طلا بشم که تو خوابم خوردنی هستی،قشنگم خوابای خوب خوب ببینی

بوسسس




ممنون عزیزم شما لطف داری