آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

یازده ماهگیت مبارک

1392/1/6 22:39
نویسنده : مامان آرمان
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

- این پست برای سومین بار نوشته میشود !!!!

- سلام به همه دوستان عزیزم 

- روز سوم فروردین آرمان کوچولوی من پا به یازده ماهگی گذاشت الهی فدات بشم مامان جونم . روز یکم فروردین تولد خاله ملیحه جون بود که از همینجا بهش تبریک میگیم خاله جونم یه عالمه تبریک ایشالله که همیشه سالم و سرحال باشی و همیشه لبات خندون باشه و خاله جون خیلی واسه شما زحمت میکشن و کلی هم با شما بازی میکنن شما هم خیلی دوسشون داری ماچماچماچ سوم فروردین با سالگرد عقد من و بابا جون هم مصادف بود تولدت مبارک

 

اینجا به شما خیلی خوش میگذره خاله ها به یاد روز های اول تولد شما رو تو پتو میزارن و تکون میدن شما هم کلی غش و ضعف میری حتی گاهی اوقات پتو رو خودت میاری میندازی روت تا دوباره شما رو تکون بدن تعجب من اولش باور نمیکردم که شما خودت درخواست کنی ولی دیدم که بعله خیلی شیطون شدین و چند بار این کار رو تکرار کردی اینم از خنده های شما تو پتو ....

آرمان و پتو

ماچبغلبغلبغلماچ

اینم کیک تولد خاله جون

کیک تولد

قلب خاله جونم تولدت مبارک 

12363696

اینجا شما بعد از کلی شیطنت تو بغل بابا جون در حال خوردن کیک خوابتون برده بود 

1236

123

شهر کلی حال و هوای بهار و عید گرفته گفتیم بد نیست با المان های نوروزی یه سری عکس بگیریم البته شما خیلی استقبال نکردی مثلا از عروسک های فامیل دور و کلاه قرمزی به شدت بدت اومد و میترسیدی ولی خوب اینا چند تا از گلچین هاش ....

3265

 

326598

گفتم که شما به زمین علاقه مند تر بودی تا به عروسک ها 

6598

منت

آرمان خان رو بیابید ....

32659

326598

آرمان گلم از پسر خاله خوشش نیومد ناراحت

958

جوجوی من ...

25847

عسل مامان کلی بهت اینجا خوش گذشت ...

32655

در ابتدای امر شما از ماهی ها هم کلی ترسیدین اما بعدش که باهاشون رابطه بر قرار کردی دیگه نمیشد شما رو از اونجا بیاریم کنار همش میخواستی کنار ماهی ها باشین ... 

3265

و اینم یه چند تا عکس از یه روز خوب بهاری تو پارک که از عکس ها کاملا پیداست که چقدر بهتون خوش گذشته 

32659326598

- و مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی فری
6 فروردین 92 21:06
سلام عزیزم چه عکسهای قشنگی همشهری عزیز میشه بگین المان پازل و پارکی که عکس گرفتین کدوم منطقه است ممنونم عیدتون مبارک


سلام عزیزم پارک نیست تو میدونه عدل خمینی
مامانی فری
8 فروردین 92 14:49
ممنونم که جواب دادین عکسهای اخری که سوار تاب هست خوشگله اونجا کدو م پارکهخوشحال میشم پیشم بیای ادرسو گذاشتم


خواهش عزیزم- پارک ملت بوس بوس
خاله سارا
11 فروردین 92 11:12
آرمان جان امیدوارم همیشه شاد باشی مثل اون روزی که سوار تابی
خیلی نازی خدا تو رو برا مامان بابا حفظ کنه.
بووووووووووس

ممنون خاله جونم
خاله ملیحه آرمان کوچولو
12 فروردین 92 15:51
امروز که دارم این مطلب رو واست مینویسم روز12فروردین هست و خونه خیلی خیلی سوت وکور هست دیگه صدای خنده ها وذوق زدن ها وآوازخوندن های آرمانی نیست الهی قربونت برم خاله جون ازصبح که شما ومامانی رفتین خونه دلگیر شده ودلم واستون تنگ. انشالا زودتر تابستون بیاد وشماومامانی وبابایی دوباره بیاین اینجا ودوباره دورهم باشیم دوستون دارم بوس بوس
م
14 فروردین 92 0:23
چقدر دلنشينه اين بچه
مامان هستی و هیربد(خاله الهه)
18 فروردین 92 14:28
وااااای سلام عزیزم . عیدتون مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد باشید و سلامت .چه عکسهای قشنگی از این نفس گرفتی .دلم هوای مشهدو کرد : X آفرین ما که فرصت نکردیم بریم و از این جا ها عکس بگیریم هی رد شدیم و هی گفتیم یه روز بیاییم ولی وقت نشد.دستت درد نکنه عزیزم آرمان گلی رو هزار با ر از طرفمون ببوس راستی تولد خاله جونی هم مبارک انشاا... 120 ساله بشن و با سلامتی و سعادت خوشبخت زندگی کنند
مامی آیسا(خاله لیلا)
19 فروردین 92 13:51
سلام گل پسرم الهی قربونت برم که اینقدر آقا شدی عیدت مبارک نفسم ایشالا سال خوبی واست باشه و زیر سایه بابا و مامان و همینطور مامان شهناز جونت روزهای قشنگی داشته باشی .خیلی عکسای نازی گرفتی نفس خاله دلم واست یه ذره شده اسیشالا تو اولین فرصت همدیگرو ببینیم واسه مامان زری هم دلمون یه ذره شده.بوس و بازم هزار بار عیدت مبارککککککککککک
سومیلا
22 فروردین 92 19:22
سلام عزیزم سال نو مبارک. چقدر نی نی تون نازه. خدا بهتون ببخشتش. متوجه شدم که شما تحت نظر دکتر سودابه حسینیان بودین. من 2 هفته توسط ایشون فارغ میشم البته زایمان طبیعی. میخواستم اگه براتون ممکنه اطلاعاتی در مورد ایشون بهم بدین. اگه کمکم کنین بهم لطف بزرگی میکنین بازم ممنون- منتظرم

سلام عزیزم من خیلی خیلی ازشون راضی بودم اگه بیشتر اطلاعات میخوای ایمیلتو واسم بزار
مامان مرضیه
27 فروردین 92 14:14
پسر طلایی سلام به روی ماهت چه ناز شدی راه میری آفرین به تو گل پسر تولدت نزدیکه همین روزا یک ساله میشی ایشالا تولد 120 سالگیت مواظب خودت باشی آرمان خوشگله
ریحانه
31 فروردین 92 1:47
سلام زری جون..چطوری...ماشالله چقد این آرمان گوگولی شدهههههههههههههه از طرف من یه بوس محکم بکنش...
پریا
31 فروردین 92 21:57
سلام عزیزان خوب هستید ..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2