آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

آخرین پست 91

1391/12/24 1:01
نویسنده : مامان آرمان
380 بازدید
اشتراک گذاری

- سلام به همه دوستان گلم ... دارم از ذوق میمیرم آخه جمعه میرم مشهد 3265خیلی خوشحالم آخه دلم حسابی واسه دیدن همشون پر میزنه 365البته اونا بیشتر دلشون واسه جوجه طلایی ما  تنگ شده ما هم به خاطر اینکه دل جمعی رو شاد کنیم عزم سفر کردیم نیشخند مامان شهناز هر روز زنگ میزنه و روز شمار تاریخ رو یاد آوری میکنه مثلا : 5 روز مانده به اومدن جوجه طلایی، 4 روز مانده به اومدن جوجه طلایی و ... قلب . از شوخی گذشته دلم واسه همشون پر میزنه فقط ناراحتم که امسال هم مثل دو سال گذشته پدر عزیزم رو کنار سفره هفت سین نداریمناراحت ولی امیدوارم به مراسم پایانی سال یعنی جمعه آخر سال برسیم و بریم بهشت رضا قلب . 

- آرمان گلم تو این چند وقته کلی کار جدید یاد گرفتی وقتی باباعباس میره بیرون بهت میگم آرمان بابا کوش میگی عفت (لطفا ع را با فتحه بخونین) . یا توپ پرت میکنی  یه طرف و میگی عفت یعنی رفت لبخند اگه سر کیف باشی بهت  میگم گوش بعد سرتو تکون میدی با دستات گوشاتو نشون میدی  البته هنوز مثل دست دسی کردنت توش خیلی ماهر نشدی ...خیلی تند و سریع و بدون هیچ مقدمه ای هر از گاهی دست دسی میکنی جالبه که وقتی دعوات  میکنم25 اول بهم نیگاه میکنی البته به حالت زیر چشمی ابرو بعد تند تند دست دسی میکنی369 یا هر وقت داری تمرین راه رفتن میکنی تند تند واسه خودت دست میزنی البته بگم که تو این کار حسابی خبره شدی گلم و تا 6 یا 7 قدم برمیداری ولی تند تند و کوتاه بغل الهی مامان فدات شه که اینقده تلاش میکنی زود تر راه بیفتی قلب مامان  قلب  خلاصه که حسابی بلا شدی و خوردنی و چلوندنی امروز تو مهد نخوابیده بودی منم خوشحال که وقتی میای خونه میخوابی و مامان به کاراش میرسه اما چی بگم که تا 5 نخوابیدی بعدش هم بعد از نیم ساعت از خواب بیدار شدی البته بد اخلاق شده بودی عصبانیخوب حق هم داری نی نی های هم سن شما خیلی بیشتر از شما میخوابن گریهو تا آخر شب هم هر کاری بلد بودم و هر تدبیری تونستم اندیشیدم اما نشد که نشدآخقهر شما نخوابدی تا این که آخر شب خودت تنهایی جلوی تی وی خوابت برده بود خواب الهی فدات شم مامان اصلا تا حالا همچین چیزی سابقه نداشته که شما اینجوری خوابت ببره وقتی به بابا عباس که البته شیفت شب هم بودن تلفن کردم و گفتم بابا این شکلی شد تعجب و من هم همین طور تعجب  

- دیگه این که جهت خوشایند شما تقریبا هر روز یا روز در میون میریم آب بازی و حموم 33آخه شما عاشق آب هستی 

- قتی جارو برقی میکشم زود تند سریع میری سیمشو از پریز در میاری نمیدونم چرا اینقدر واسه سیم جارو ذوق میزنی 325 تا جایی که مجبور میشم بغلت کنم و یه دستی ادامه بدم آخه هر جا سیمشو میزنم به پریز زود پیداش میکنی

- دیگه چیزی یادم نمیاد فقط اینکه جمعه امیدوارم مثل همیشه آقا باش یو تو هواپیما اذیتمون نکنی ...

- دیگه اینکه این پست آخرین پست سال 91 میشه البته به احتمال زیاد و به خاطر تعدد کاربران محترم در مشهد از گذاشتن پست دیگه ای معذوریم لطفا درخواست نفرمائید ...از خود راضی

اینم چند تا عکس از روزهای پایانی سال 91 ...

آرمان موشه

آرمانم اینجا موش شده ماچ

گل نازم

هر کجا و در هر صورتی که باشی وقتی دوربین میبینی زودی لبخند میزنی فدات شه مامان بغل

 آب خوردن

این هم از مدل جدید آب خوردن آرمان کوچولوی ما زبان

آقا خوش تیپ

قربون اون ژست گرفتنت بشم مامان جوووووونم بغل

- مثل همیشه دوستون دارم و امیدوارم سال خوبی رو در پیش رو داشته باشین اینم از طرف آقا کوچولوی من369 ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خالهمهدیه
24 اسفند 91 11:09
یعنی دارم لحظه شماری میکنم واسه دیدن زندگیم ... قربونت برم از یه ماه پیش تا الان چقدر کارای جدید یاد گرفتی نفس خاله ... از بس که باهوش و با استعدادی ... فکر کنم تو این مورد به خاله مهدیه رفتی خوش به حال مامان زری که تو رو هر روز میبینه ژست گرفتنتو بخورم جوجوی من... گمونم در آینده میخوای مانکن شی ....

خاله جونم بعله حتما یه رگم به شما رفته آخه هر روز یه دسته گل به آب میدمو کارای هنری میکنم
مامان شهناز
24 اسفند 91 11:26
ای جونم چقده عسل شدی قندک من الهی دورت بگردم جوجه طلایی دارم ثانیه شماری میکنم که تو بیایی هرشب خوابتو مبینم واقعا دلم برات یه ذره شده انشالله که به سلامتی برسین وهمیشه خداپشت وپناهتون باشه


فدات بشم مامان جونم عشق منی به خدا زودی میام پیشت تموم کابینت ها رو آماده کن که اومدم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
24 اسفند 91 23:02
سلام عزیز دلم خوبی قربونت جوجوی نازم برم من مامانی الان داشتم وبمو میدیدم دیدم من لینک نیستم ما شما رو خیلی وقت لینگ کردیم


عزیزم ممنوم که به من سر میزنی خیلی خوشحالم میکنی . وبلاگتون باز نمیشه منم خیلی دوست دارم با شما در ارتباط باشم لطفا آدرسش رو یه بار دیگه بزارین ممنونم بوس واسه دوقلوها
مامان آرمان
25 اسفند 91 12:07
سلاااااام
از اين به بعد من خاله ساراي آرمانتون بشم آخه من هيچ وقت خاله نميشم چون خواهريندارم.
رفتين مشهد خوشبحالتون. رفتين حرم التماس دعا.
عيدتونم از همين الان مبارك.
خوش بگذره بهتون.
خدا پدرتونم بيامرزه.
منم پدرم رو از دست دادم اينم يه وجه مشترك ديگه.
از طرف من آرمان خوشگل رو بووووووووووووووووووووس كنيد.

آخی عزیزم آرمان افتخار میکنه خاله مهربونی مثل شما داشته باشه
عید شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشین
خدا پدرتون رو بیامرزه جالبه که اینقدر وجه مشترک داریم ولی ای کاش سایشون بالای سرمون بود
مثل همیشه بوس واسه آرمان گل خاله

سمان مامان آرشیدا
25 اسفند 91 15:55
آخی سفر خوش بگذره و بی خطر باشه مامانی.
سال نوتون هم پیشاپیش تبریک میگم.
سالی پر از برکت و سلامتی و شادی داشته باشید.
عکسهای آرمان جون هم مثل همیشه خوردنی و ناز و جیجر شدن.


سمان جونم مثل همیشه ممنونم . بوس واسه آرشیدا گلم
مامانی هستی و هیربد
25 اسفند 91 17:00
سلام عزیزانم خدا پشت و پناهتون باشه نفسم انشاا... سال خوبی رو در پناه خدا داشته باشی و در کنار خانواده عزیز خوش و خرم باشید خدا پدر عزیزتو زری جونم رحمت کنه . مطمئن باشید ایشون همیشه در کنارتون هستن . به امید دیدار سال نو هم پیشاپیش مبارک .هزار تا بوسسسسسسسسسسسس مخصوصا واسه نفس خاله قند عسل


مرسی خاله الهه جونم انشالله که شما و کوچولو هاتون هم سال پر خیری داشته باشین اگه اومدی مشهد در خدمت هستیم
خاله ملیحه آرمان کوچولو
27 اسفند 91 0:02
الهی من قربون آرمانم برم دورت بگردم خاله جون ... الان که دارم واسه عشقم مینویسم آرمان نفسم مشهده واز وقتی اومده با خودش کلی انرژی مثبت آوورده . الهی من فدای شما بشم نفسم که اینقدر ناز ودوست داشتنی هستی 3روز دیگه مونده تاسال 91 تموم بشه و ما سال تحویل خوبی رو کنار آرمانی ومامانی وبابایی خوبش داشته باشیم فقط جای بابارضا خیلی خالی هست که اون هم همیشه وهمیشه در قلب تک تک ما زنده هست به امید روزها وسالهای خوب برای همه ومخصوصا همه بچه ها ومخصوصا زندگی و نفس من آرمان طلا


خاله جونم یه عالمه دوست دارم به منم اینجا خیلی خوش میگذره ایشالله که سال خوبی در پسش داشته باشیم همچنینی یه عالمه تولدت مبارک خاله جونم بوس بوس