آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

هفت ماهگی مبارک

1391/9/6 13:35
نویسنده : مامان آرمان
360 بازدید
اشتراک گذاری

خبر اول اینکه گلکم دیروز 3 آذر هفت ماهه شدی دست و هورااااااااا خیلی خوشحالم که یه ماه دیگه بزرگتر شدی اما به دلیل ماه محرم و مصادف شدن تولد ماهگردت با روز های عزا واستون کیک نگرفتیم ولی گلکم در هر صورت تولدت مبارک.

خبر دوم عزیزکم خدا رو شکر میکنم به خاطر یه ماه بزرگتر شدنت  ولی متاسفانه دیروز حالت خیلی بد بود همش پی پی میکردی و بالا میاوردی ناراحت من و بابا عباس هم از صبح که بیدار شدیم از این بیمارستان به اون بیمارستان بودیم تا یه دکتر خوب پیدا کنیم تا شما رو ببینه آخه این چند روز عاشورا و تاسوعاست و همه جا تعطیله .... تا یه دکتر شما رو دید و گفت اگه تا عصر حالتون بد تر شد بهتون باید سرم وصل کنیم ...ناراحتاسترس خدا نکنه گلم من و بابا عباس داشتیم دیوونه میشدیم .... چه خیالاتی داشتم واستون لباس علی اصغر خریده بودم که ببرمتون همایش علی اصغر تند تند از بیمارستان اومدیم خونه و زود لباس های شما رو تنتون کردم و رفتیم جلو در مسجد که دیدیم متاسفانه همه نی نی ها و مادر هاشون دارن از مسجد میان بیرون و مراسم تموم شده بود خیلی ناراحت شدم ولی  بابا عباس رادیو ماشین رو روشن کرد همزمان تو تهران مراسم علی اصغر بود بازم یه کوچولو خوب شد ما هم تو ماشین مراسم گرفتیم .... خود علی اصغر شفای تو رو بده گلم از دیروز که یه کوچولو بی حال و بی اشتها شدی میفهمم مامان هایی که نی نی هاشون مریضن چی میکشن خدا همه مریض ها رو شفا بده... امروز یه کوچولو بهتری .... خدا رو شکر .

- خبر سوم اینکه خاله ملیحه از راه دور اومده خونمون مخصوص جنابعالی خیلی دلش برای شما تنگ شده بود و به همین خاطر فقط واسه دیدن روی ماه شما اومده که ببینتتون  و ما هم خیلی خوشحالیم که خاله در کنارمون هست ...

آرمان علی اصغر

خدایا تو رو به علی اصغرت قسم از آرمان من هم محافظت بفرما ... آمین

علی اصغر 2

باز هم مثل همیشه دوستون دارم و تو این روز های عزیز التماس دعا دارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله الهه
4 آذر 91 19:30
سلام عزیزدلم الهی دورت بگردم نبینم پسر دسته گلمون مریض بشه مامانی گل لطفا برای پسر نازنازیمون هرروز اسپند دود کن مخصوصا که عکسشو اینجا میزاری ماشاا.. خوشگل هم هست .راستی خیلی هم نگران نباش چون ممکنه بخاطر دندون درآوردنش هم باشه ولی به امید خدا چیزی نیست امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه. از طرف من هزارتا ببوسینش. اگه کاری از دست من برمیاد دریغ ندارم میتونی روم حساب کنی.:

مرسی خاله الهه جونم ممنونم لطف دارین . حتما اسپند دود میکنم . هستی جونو یه عالمه ببوسید و مواظب نی نی گلوی تو راهی ما هم باشید بوس بوس
زهرا
4 آذر 91 20:27
ishala zodi khob she arman jon naznazi ma


مرسی عزیزم با دعای شما ...
خاله مهدیه
4 آذر 91 23:44
مثل همیشه خوردنی شدی با این لباس خوشگل که دیگه نگو و نپرس... ایشالا زود زود خوب شی آرمان گلم ... ایشالا همون که به عشقش لباس پوشیدی شفا بده و حالت دوباره خوب شه و شیطونی هاتو دوباره شروع کنی زندگیم ...


مرسی خاله جونم با دعای شما ایشالله
خاله مهدیه ...
4 آذر 91 23:49
خوش به حال خاله ملیحه که الان پیشته ... هفت ماهگیت مبارک زندگیم ایشالا همیشه سالم باشی ...


مرسی خاله جونم جای شما خیلی خالیه بوس بوس
مامان ارمیا و ایلمان
5 آذر 91 13:21
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدین. پسر ماهی داری خدا حفظش کنه. من هم در اسرع وقت لینکت می کنم.
الهام
5 آذر 91 20:29
الهی من بگردم که این فندوق خوشگل من بیحال بوده.ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشه.


عزیزم واسش دعا کن حالش خیلی خوش نیست
ame behnaz
5 آذر 91 22:13
azize delam khilli delam barat tang shode bod 7 mahegit mobarak golam


مرسی عمه جونم خیلی ممنونم منم خیلی دلم واستون تنگ شده
مامان مرضیه
8 آذر 91 11:40
خیلی نازی عزیزم خیلی خوشگلی ماشالا
خدا تورو برای مامان و بابا نگهداره ایشالا
پیشه ماهم بیا


ممنونم گلم خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه بوس بوس
مامان شهناز
9 آذر 91 16:16
عزیزم قربون اون شکل ماهت برم روز به روز تودل بروترمیشی قندکم الهی علی اصغر نگهدارت باشه گلم انشالله بیمه علی اصغرباشی خداتورو برای پدر و مادرت نگهداره


مرسی مامان شهناز جونم با دعای شما دوستون دارم بوس بوس