آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

شکر ایزد

1391/8/30 15:43
نویسنده : مامان آرمان
417 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان اول از همه شما دوستان عزیز که لطف کردین و برای دوست خوبم دعا کردین ممنونم  خدا رو هزار بار شکر میکنم که بهتر شده ....

- آرمان گلم متاسفانه طی سفری که داشتیم سرما خورد و لی بازم خدا رو شکر که بهتر شده ....

- اینم آرمان گلم به روایت تصاویر ...

آرمانم

قلبقلبقلب

آرمانی

ماچماچماچ

آرمان خان

هوراهورا

باقلوا

بغلبغلبغل

شکر

قلبقلبقلب

عسلم

- مثل همیشه دوستون دارم و  میبوسمتون ....ماچ

هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ملیحه آرمان کوچولو
2 آذر 91 9:41
الهی خاله قربونت بره آرمانم که خودتو باچه چیزایی سرگرم میکنی. صبر کن خیلی زود زمانی میرسه که توهم ازاین خوراکیها بتونی بخوری .امروز دارم حرکت میکنم بیام پیشت زندگیه خاله..... خداروشکر خاله لیلا هم حالش بهتر شد انشالله زودتر بیاد وتا توبا آیساجونی بازی کنی


سلام خاله جونم خیلی خوشحالم که داری میای پیشم قدمت رو چشم بی صبرانه در انتظارتم بوس بوس
اوا مامان رهام
2 آذر 91 11:11
عزیز خوردنی چه ناز تشستی گلمممم
مامان یاسمین زهرا
2 آذر 91 14:32
کلشو ببین داره کچل میشه

خخخخخخخ آره کچل بوده تازه داره مو درمیاره

مامان طاها
2 آذر 91 16:05
درود ارمان جون وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به من سربزنی و با هم تبادل لینک کنیم
الهام
5 آذر 91 20:31
وای وای این نی نی یا آبنباته؟
کلــــــــــــــــــــــــی دلتنگشم
عاشقتم آرمان فندوقی من


مرسی گلم ما هم دلتنگ هستیم . لطف دارین