آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

تولد بابا عباس

1391/8/21 16:47
نویسنده : مامان آرمان
854 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه یعنی دیروز مصادف با 20 آبان ماه  تولد بابا جونم بود که یه عالمه عاشقشم . خیلی دوسش دارم آخه هر وقت از سر کار میاد خونه منو بغل میکنه و میندازه اون بالا بالا ها منم که کلی کیفول میشم و کلی ذوق میکنمو میخندم و خلاصه حالی میبریم. دیشب که تولد بابا جونم بود هم از این قائده مستثنی نبود مامان زری هم به همین مناسبت واسه بابا جونم تولد گرفت منم واسه بابا جونم کیک گرفتم و مامان شهناز و خاله جونی ها هم کلی کادو خوشگل واسه بابا جونم گرفتن ...

متاسفانه عکس های زیادی گرفتم که خیلی هاش خراب شد ولی یه چند تایی واستون میزارم ..

تولد بابا جونم

من و کادو های بابا جون وکیک تولد که هر وقت مامان زری غافل میشد یه حالی بهش میدادم . آخرش کیک بابا جونم یه طرفش انگشت خورده شد . 

من و کادو ها

اینم منو کادو های بابا عباسم . 

آرمان و بابا جونش

بابا جونم بهترین کادوی تولد که تو بغلت نشسته .....

آرمان خان

و حالا از شیطنت های آرمان خان ....

درگیری

وقتی تو تختم نشستم کلی با آویز تختم در گیر میشم... ببینم این چیه صدا میده مزش چه جوریاست

25698

و وقتی تو آشپزخونه واسه خودم جولون میدم ...

آرمان در آشپزخانه

تلاش های آرمانی وقتی قفسه عروسک هاش رو میبینهگاوچران

آرمان پر تلاش

و وقتی تلاش هاش به نتیجه میرسه...زبان

آرمان خوشحال

و وقتی آرمان فوتبالیست میشه..

و  از لالای آرمان البته با کلی مکافات معمولا به خواب میره...عصبانی

خواب فرشته کوچولو

آرمانم

تلاش های آرمان گلی

و مثل همیشه دوستون دارم .... و قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ملیحه آرمان کوچولو
23 آبان 91 13:02
سلام خاله جونی قربون اون نشستنت وخنده هات برم الهی انشا الله کیک تولد خودت نفس خاله دستتو بزنی توش همه کیکتو خراب کنی . قربونت برم که اینقدر نازی زندگیه من.


سلام خاله جونم یه عالمه دلم واست تنگ شده منم دارم لحظه شماری میکنم که از نزدیک ببینمت بوس بوس
مامان سام
30 آبان 91 16:00
خدای مهربون این گل پسر رو براتون نگه داره. شاد باشید.


خیلی ممنونم خدا پسر گل شما رو هم حفظ کنه
الهام
5 آذر 91 20:35
آخی پسر عمه جان تولدت مبارک

ممنونم از تبریکاتتون. جای شما بسیار خالی بود . انشالله سال دیگه در کنار شما کیک تولد بخوریم