آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

چکاپ 5 ماهگی آرمان جون

1391/7/4 20:29
نویسنده : مامان آرمان
601 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم دکتر واسه  چکاپ 5 ماهگی چون دوباره داریم برمیگردیم خونه و دیگه نمیتونیم تا چند وقت بیایم پیش دکتر خودت . وزن عسلم 8.500 بود و قدش هم 71 که به نظر دکتر خیلی عالی بود ولی راستشو بخوای گل من به نظر من که کم بود آخه وزن 4 ماهگیت 8.100 بود این ماه خیلی سرما خورده بودی و خیلی کم اضافه کردی اما با این حال دکترت خیلی راضی بود گلکم . به هر حال به دکتر گفتم که کم کم دارم واسه سر کار آماده میشم و مجبورم شما رو بزارم پیش پرستار ایشون هم گفتن که غذا رو شروع کنم دست و هوراااااااااااااااااا خیلی خوشحالم گلم کلی ذوق دارم اولین غذات رو بپزم و بهت بدم البته فعلا چون خونه مامان شهناز هستیم مامان شهناز زحمتشو واست میکشه عزیز دلم آقای دکتر گفت که با شما تمرین نشستن کنم قربونت برم که شما هم از این تمرین کلی هیجان زده هستی و خیلی همکاری میکنی خلاصه کلی چیزای خوب خوب 

- خبر بعدی این که امروز واسه اولین بار کاکل های کاکل زریمونو کوتاه کردیم خاله ملیحه یه ریزه از موهاتونو کوتاه کرد و یه ریزه ازشونو تو دفتر واست نیگه داشته قربون اون موهای زر زرت برم فدات شم ... خلاصه امروز با خودم فکر میکردم که چقدر خوبه که 5 ماه رو باتو سپری کردم و از خدا واست عمر با عزت و طول عمر خواستم شیرین ترینم.  ... مثل همیشه دوست دارم 

 

الالاتلتلتتل

بزلر ببینم مامانی تو نی نی وبلاگ چی واسم نوشته...

تلتلتل

و اینم از تمرین ایستادن آرمان بلا البته آقای دکتر فقط گفت نشستن ولی خوب چه میشه کرد آقا آرمان . 

1211211

بیبن چه خوشگل وایستادم بگووووووووووووووووو ماشالله ...

323265447777

و یه عکس هم از موقعی که آرمان خان گره میخوره و به هم میپیچه گلکم...

2154444458

و در آخر هم مامانی به کمکش میاد و پیچشو باز میکنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی هیمن
9 مهر 91 20:31
سلام خاله جون
مرسی که همدردی کردین عزیزم و اینکه خدا پدر شمارو هم بیامرزه و روح هر دو عزیز قرین رحمت ان شاء الله .
خاله موهای خوشگل این قند عسلو باید کلا یادگاری نگه داشت
خدا حفظش کنه .


خیلی ممنونم خدا همه باباهای مهربونو بیامرزه .