آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

انگشت خوردن آرمان

1391/5/16 15:05
نویسنده : مامان آرمان
860 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دیگه اینقدر انگشتمونو میخوریم که مامانی گاهی وقتا نگران میشه که نکنه انگشتمون تموم بشه تازگی ها یاد گرفتیم مثل پادشاه تو رابین هود هم انگشتمونو میخوریم همزمان گوش بینوا رو هم میکشیم اینقدر که دیگه میخواد از جا در بیاد ولی هر وقت مامانی خواسته ازمون تو این حالت عکس بگیره همین که دوربین رو میبینیم حواسمون پرت میشه و کارمونو تعطیل میکنیم واسه همین عکس اورجینالشو میزاریمخنده

123666666666666666666

البته از بقیه موارد یه عالمه عکس دارم که میزارم .....

11111111111144444444444444

انگشتامونو بخوریم که هیچی گیرمون نیومده بخوریم

33666666666633333333

چیه بازم که داری عکس میگیری نمیزارید یه دقیقه واسه خودم انگشتامو بخورم از دست شما...

jhgggff

حالا با جدیت هر چی تمام تر .....

lkkjjhhhhhh

تو خواب هم ولش نمیکنم شاید از دستم در بره خوب.........

lkjiuuyy

اینم از من و پسر عمو امیر علی جونم ...پسر عمو جون شما فعلا ژست بگیر من به کارم برسم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهدیه
16 مرداد 91 16:54
هههههههههههههههههههههههه
دورت بگردم آرمان شاه من ... تو محشری زندگی خاله ... عکسای خوشگل خوشگل میذاری دل ما واستون قییییییییژژژژژژژژژ میره همش...


مرسی خاله جونم بوس بوس . خاله جون بیا این مامانی بلد نیست ازمون عکس خوشگل بگیره من عکس های خاله مهدیه رو میخوام همش عکساش یه شکلی میشه از دست این مامانی ......
مامان شهناز
16 مرداد 91 17:14
پسر گلم روز به روز داری خوشگل تر میشی و مرد تر.مامان شهناز میدونه که از گرسنگیه که همش دست خوشگلتو میخوری.اینقدر که ماشالا تپل مپلی سیر نمیشی.دورت بگردم .میبوسمت


مامان شهناز جونم مگه این که شما بدونی اینا که همش منو گشنگی میدن آخرش این لپای خوشگلمون تموم میشه ها بیاین به دادم برسین .......... ای بابا