آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

14 ماهگی و عید عاشقان مبارک ...

1392/4/3 19:06
نویسنده : مامان آرمان
488 بازدید
اشتراک گذاری

- سلام به همه دوستان گلم .

- عزیز دلم اول از همه یه عالمه تبریک میگم واسه نیمه شعبان و تولد آقا امام زمان که امیدوارم شما زیر سایه ایشون و در پناه حق همیشه سلامت و موفق باشی ...

- دومین تبریک به خاطر ورودت به چهارده ماهگیت هست خیلی خوشحالم که یک ماه دیگه سپری شد و قلقلی مامان وارد ماه چهاردهم زندگیش شده یه عالمه دست و هورااااااا واسه عسلم .

- و سومین تبریک هم به خاطر ورورد سه تا مهمون  نا خوانده که با اومدنشون کلی آرمان گلمو اذیت کردن ولی یه عالمه باعث شادی و خوشحالی من و بابا و همه شدن و اون هم ورود مروارید های جدید آرمان گلم هستن که با ورودشون آرمان من 11 دندونه شده ...

- عزیز دلم همون جور که تو پست قبلی واست نوشته بودم به خاطر فوت مامان بزرگ عزیزم مشهد رفته بودیم که جمعه گذشته  از سفر برگشتیم میشه گفت تقریبا بیشتر خرداد ماه رو در کنار مامان شهناز جون و خاله ملیحه جون و دایی جون بودیم و به شما خیلی خیلی خوش گذشت. وقتی شما مشهد بودی خیلی آرووم شده بودی تقریبا میشه گفت که اصلا به تی وی کار نداشتی و خیلی از شیطنت هایی که خونه خودمون میکردی دیگه انجام نمیدادی وقتی رسیدیم خونه خودمون بابا عباس با غرور  گفت پسرم چه عاقل شده  نیشخند فهمیدیم که نتیجه تنهایی هاست که شما اینقدر شیطونی میکنی الهی مامان فدای تنهایی هات بشه ...

- و از پیشرفت چشمگیرت تو حرف زدن بگم که تقریبا هر چیزی که میگیم تو هم تکرار میکنی البته آهنگشو میگی و وقتی هم که ضرورت داشته باشه به حرف میای تشویق که معمولا ضرورت در تاب تاب کردن جنابعالی است نیشخند یعنی منو بزارین تو پتو و تابم بدید..

- تو خونمون یه کبوتر تو تراس لونه کرده شما کلی واسشون ذوق میکنی از صبح که از خواب بیدار میشی به عشق جوجو میری تو اتاقت به پنجره اشاره میکنی و میگی جوجو کلی باهاشون حال میکنی البته ازشون میترسی و فقط از دور اشاره میکنی وقتی رو زمین مورچه هم میبینی نیگاه میکنی میگی جوجو حالا رابطه جوجو با مورچه چیه من نمیدونم ...

- مثل قبل و پر تلاش تر از قبل به محض زنگ خوردن موبایل ها دست به کار میشی و با سرعت موبایلو به صاحب موبایل میرسونی اینقدر با جدیت این کار رو انجام میدی که نگووووو خیلی با نمک میشی مامان جونم ...

اینم چند تا عکس از روزهای گذشته ...

نفس من

این گل منه ....

ناز ناز

آرمان جونم به همراه نازنین زهرا که هر دوتاشون عسل های من هستن ماچقلبماچ

36

آرمان گلم تو پارک ملت مشهد ...

123

اینم از عکس آقا خوش تیپ من که تو آفتاب خودش درخواست عینک دودی میکنه الهی مامان فدات شه

3265

1254

 اینم یه عکس از قسمت آب بازی های جنابعالی که این قسمت پارک رو خیلی دوست داشتی به زور از این قسمت دورت کردیم ...

236

اینم غزل خانوم قلقلی ما ....

3225

و شما در کنار غزل خانوم...

3256

قلبقلبماچماچقلبقلب

2355

اینم از شما و دایی جون...

3265

کشته مرده اون اخماتم ....

3256

این عکس صرفا جهت زنگ تفریح بود ...

326

شازده پسرم ...

 325

325

نازنین

اینم یه عکس دیگه از نازنینم...

آرمان

و باز هم یه عکس از 6 ماهگی عسلم ...

235

و این هم  از زیارت شما تو حرم آقا امام رضا امیدوارم خود امام رضا همیشه نگهدار همه نی نی ها و شما عزیز گلم باشه 

- دوستون دارم و به خدا میسپارمتون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی هستی و هیربد
4 تیر 92 20:02
سلام عزیزم زیارتتون قبول . خوش اومدید. هزارماشاا... از این شیرین پسرنازنازی . قوربونش برم هردفعه شیرین تر و آقا تر میشه هزار بار بوس واسه این دسته گل


مرسی عزیزم .
خیلی لطف دارین که بهمون سر میزنین
هستی و هیربد
4 تیر 92 20:04
سلام خاله جون . ممنون بهمون سرزدید.ازطرفمون آرمان جونی روخیلی ببوسیدش.




سلام هستی جونم .

خوشبحال هیربد گلم که همچین خواهری داره خدا شما دو تا رو واسه هم نگه داره .


مامان ارمیا و ایلمان
5 تیر 92 10:01
سلام عزیزم. خوبین. ممنون که همیشه به ما سر میزدین. از آشناییتون خوشحالم. من هم از این به بعد میام سراغتون. لینکتون کردم. راستی یکی از خواهرهای من مشهد زندگی می کنه. خیلی هم تنهاست. برین به وبش. ( پرهام و دنیای تازه )


سلام عزیزم ممنونم.
چشم حتما سر میزنم اما متاسفانه من مشهد زندگی نمیکنم اما امیدوارم خواهرتون تو مشهد همیشه خوش باشه
خاله سارا و دوستت آرمان
9 تیر 92 20:43
از عکسات خیلی لذت بردم خوشگل پسر
واااااااااااای آقا خوشتیپ رو نگاه کنین تیپ زدی خفن هاااا ماشاالله
داخل پارانتز اینکه آرمان تو عکس نیمرخ که با دایی انداخته کلی شبیه داییشه راست میگن حلال زاده به داییش میره.
بوس برا گل پسری

مرسی خاله جونم آرمان جوجوی شما هم خیلی خوش تیپه .