آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

بازم عکس

1391/3/26 23:40
نویسنده : مامان آرمان
967 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامانی بهمون شیر نمیده خودمون دست به کار میشیم و انگشتای خوشمزمونو میخوریم هههههههههه چی فکر کردی مامانی !!!!!!!

25888

اگه بازم شیر نده بیشتر ملچ و ملوچ میکنیم ای مامانی بد...........

4878

آهان مثل اینکه مامانی داره میاد واسش بخندیم تا بهمون شیر بده .....

546999

 

حالا دیگه شیرمون هم خوردیم کلی کیف کردیم بعدش هم این شکلیا شدیم خخخخخخخخخخخخخخ

دیگه باید فکر خواب باشیم 

3698888

خدایا کمک کن بیدار میشم  دلم درد نگیره یه عالمه شیر بخورم.

22222222

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

rakhsh
28 خرداد 91 20:41
besyar ziba bod.mamane ba hosele .hamishe aliiye aali bashi.bosss vase u & armani



مرسی خاله جونم شما هم همیشه موفق باشی بوس بوس
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
30 خرداد 91 21:12
الهي! من بخورم اين پسملي رو. ماشااله ماشااله خيلي نازه و خيلي تپلي. قدمش انشااله پراز خير و بركت باشه كه البته هست. مرسي عزيزم از اينكه اينهمه به ياسمين زهراي ما محبت داري. منم با افتخار لينكتون كردم تا انشااله هميشه با هم باشيم. راستي محمد هم پسر خاله ياسمينه به وبلاگ اونم سربزنين كلي خوشحال ميشيم.
هزارتا ماچ براي آرمان خوشگل و ناز خودم


فداتون همیشه از وبلاگتون انرزی میگیرم یاسمن جوجویی رو ببوسین
بهارک
30 خرداد 91 21:18
ماشالله


ممنوم گلم بوس بوس
الهه مامان رادین
30 خرداد 91 22:14
چه پسر نازی خدا حفظش کنه


ممنون گلم پسملی شماهم خیلی نانازه بوس برای آقا رادین
خاله مليحهءآرمان
3 تیر 91 11:03
تولد 2ماهگيت مبارك الان 3/4/1391 ساعت 10:50دقيقه هست وآرمان كوچولوي نازنينم شما 2ماهه شدي ماشاءالله شاهزاده كوچولوي خاله بزرگ شدي عاشقتم


دست و هورا واسه تفلدم هورااااااااااااااااا دو ماهه شدم مردی شدم واسه خودم
خاله مليحهءآرمان
5 تیر 91 9:33
امروز5/4/91هست دلم گرفته خاله جوني آخه امروز شما با مامان شهنازو ماماني داري از پيش ماميري ،الان بابايي منتظرتون هست ودل تودلش نيس ديشب تا 4صبح نگات ميكردم الهي قربون معصوميتت برم شاهزاده كوچولوي من ،آرمان جوني ماماني وبابايي رو مجبور كن زود زود بيارنتون مشهد،نفسخاله اي تو قربون قدو بالات برم الهي


خاله جونم منم کلی دلم گرفته دلم واستون تنگ شده بوس بوس
خاله مليحهءآرمان
10 تیر 91 9:35
دلم ولست يه ذره شده آرماني شاهزاده كوچولو الهي قربونت برم من خاله جوني سرت شلوغ شده بابايي روديدي دوستاي جديد پيداكردي ديگه خبراي جديد عكساي جديد نميزاري عشقم الهي قربون هيكلت بشم من بوسسسسسسس


خاله جونم ببخشید از دست این مامانی تنبل از این به بعد قول میدم تند تند بیام واستون عکس بزارم
خاله مليحهءآرمان
12 تیر 91 18:26
دلم واست تنگ شده بيا ديگه جون خاله


نمیام تا بیای پیشم هههههههههههههه خخخخخخخخخخخخ
فریده
17 تیر 91 12:39
سلام زهرا جونم.فسقلیتو دیدم ماشالله ماشالله خیلی خیلی نازو خوردنیه . ایشالله خدا براتون سالم و سلامت نگهش داره.هروقت که یه کمی بزرگتر شدو از آب گل در اومد(چون میدونم الان سخته و اینجا هم گرم) حتما حتما پیش ما بیاید.من خیلی خوشحال میشم مامانی.از جای من فسقلی رو ببوس.به خانواده هم سلام منو برسون


سلام خاله جونم ممنوم که اومدی سر زدی به وبلگم دوست دارم اگه این مامانی منو بیاره میام پیشت یه عالمه دوست دارم بوس بوس
خاله مليحهءآرمان
22 تیر 91 9:57
سلام خاله جوني الهي من قربونت برم آرمانم دورت بگردم پس كي مياي دلم واست يه ذره شده قلب خاله قربون خنده هات برم من
خاله مليحهءآرمان
29 تیر 91 13:51
قربونت برم الهي زندگيه پس كي مياي ؟الهي فداي اون حرف زدنت بشم كه انرژي بهم ميده