آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

چهل روزگی.

1391/3/14 14:00
نویسنده : مامان آرمان
454 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسملی مامان چهل روزشون شده . آقا پسملم دیگه روزای سختو داره کم کم میگذرونه کلی واسه خودش آقا شده یه عالمه کارای جدید یاد گرفته همش سر خوشملشو میاره بالا این ورو اون ورو نیگاه میکنه. تازشم پاهاتونو که میگیریم خودتونو به زور میبرین جلو  هر کی شما رو میبینه میگه حرکاتتون بیشتر از سنتونه یعنی شما خیلی زبل خان تشریف دارین کلی واسه بزرگ شدن عجله دارین الهی مامان قربونتون بشه. وقتی بهتون شیر کمتر میدیم( آخه آقای دکتر گفته کمتر بخورین که هی بالا نیارین) سریع خودتون دستتونو مشت میکنین و اون وقت ددددددددد بخور همش هم غر میزنین که چرا مامانی کمتر شیر میده الهی فدات بشه مامانی یه عالمه خنده های بلند بلند یاد گرفتین تازشم دیگه وقتی دمر میخوابوننتون دیگه جیغتون هوا نمیره کلی هم استقبال میکنین از این حرکت . گاهی وقتا هم صدا های خوشمل خوشمل از خودتون در میارین مثل هههههههههههه مثل ققققققققققق خمیازه با صدا میکشی هر کی ندونه فک میکنه کلی ازتون کار کشیدیم . دوست دارم مامانی دوست دارم بخورمت دوست دارم تیکه تیکتون کنم هر روز یه تیکتو بخورم لپاتو گاز بگیرم یه عالمه فشار فشورتون بدم خلاصه مامان کلی واست نقشه داره هههههههههه.  

22

222222222222

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Mumy
14 خرداد 91 17:11
مرسی عزیزمممممم
ماشالا به پسمل کپلت چقدر نازه


ایشالله پسمل شما هم سالم و کپل مپل باشه مامی جون
خاله امیر علی
16 خرداد 91 17:34
سلام سلام آرمان خان
چطوری جیگر؟
وای ماشاله مردی شدی ها! روزت مبارک عزیزم
خیلی جیگری
دوستت دارم آرمان جووووووووووووووووووووون

روزت مبارک آقا


مرسی خاله امیر علی جون منم یه عالمه دوست دارم