آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

روز بابا عباسم مبارک

1391/3/18 13:54
نویسنده : مامان آرمان
580 بازدید
اشتراک گذاری

بابا عباسم روزت یه عالمه مبارک من که خیلی دلم واست تنگ شده اگه پیشم بودی واسه هدیه چند تا از اون لبخند های خوشگل تحویلت میدادم بوس بوس

پدرها همیشه و در همه حال تنها قهرمانان فرزندان خود هستند ....

پدر یعنی تپش در قلب خانه
پدر یعنی تسلط بر زمانه
پدر احساس خوب تکیه بر کوه
پدر یعنی تسلی بخش اندوه

123
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله امیر علی
13 خرداد 91 12:22
خیلی دوستت دارم آرمان جووووووووووووووووون


بوس بوس بوسسسسسسسسسسسس
خاله مليحهءآرمان
13 خرداد 91 12:26
سلام قلب خاله الهي قربون خنده هات بشم ديشب يه خنده بلند كردي كه دلمو بردي الهي كه مامان زهرا وباباعباس سلامت باشن وسايه پرمهرشون بالاي سرت باشه وتوفرشته ي نازنينم زير سايه امام زمان ومامان بابا بزرگ بشي .باباها هميشه قهرمانند،هميشه....
((راحت نوشتيم بابا نان دد بي آنكه بدانيم بابا براي نان جوانيش راداد.)) روز همه باباهاي خوب دنيا مبارك

مرسی خاله ملیحه جونم یه عالمه دوست دارم بوس بوس
مهدیه
13 خرداد 91 23:21
قربون اون خنده های شیرینت برم من خاله جونم ... خدا بابا جون عباس رو واست همیشه سالم و شاد نگه داره عشق کوچولوی من


مرسی خاله مهدیه جونم. مامانی بدون شما ها نمیتونست به من برسه دوستون دارم