آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

23 روزگی آرمان

1391/2/26 14:47
نویسنده : مامان آرمان
558 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرمانی مامان 23 روزه شد دیگه کلی دلش واسه بابا عباسش تنگ شده. بابا جونی کی از سر کارت برمیگردی تا ببینمت؟؟؟؟؟؟؟ اینجا من شدم مرد مامانی هههههههه کلی واسه مامانی لبخند میزنم کلی پسمل خوبی شدم شبا دیگه بهتر میخوابم پا میشم شیرمو میخورم باد گلومرو هم میزنم دوباره مثل یه آقا میخوابم کلی مرد شدم دیگه .

 

23 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدیه
26 اردیبهشت 91 15:23
قربونش برم که اینجوری فیگور گرفته ...چقدرم قرمز بهش میاد جیگر طلا...
پریسا
30 اردیبهشت 91 0:02
نگات و قربون کاش میشد بوست کنم ایشالاه همیشه سلامت باشه


مرسی خاله پریسا جونم بوس بوس
پریسا
30 اردیبهشت 91 0:03
نگات و قربون کاش میشد بوست کنم ایشالاه همیشه سلامت باشه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
30 اردیبهشت 91 9:26
واي عسيسممممممممممممم. چه پسمل خومزه ايه اين آرمان كوشولو. نازي خوشگله. انشااله قدمش پر خيرو بركت باشه. تبريك ميگم مامان خانم. اساسي داري حال ميكني ها. خيلي نازه ماشااله
خاله لیلا
1 خرداد 91 11:10
عزیزمممممممممممممممممممممم قربون چشماش زری این که شبیه خودته.تفلکی بابا عباس