آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

اردی بهشتم

1393/1/31 21:51
نویسنده : مامان آرمان
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان نازنینم چیزی تا اومدن یه ماه خوب باقی نمونده اصلا هنوز نیومده کلی انرژی گرفتم اردیبهشت زیبا ترین ماه سال برای من و شاید برای همه این جور  باشه ولی من از همون بچگی یه حس خیلی خوب به این ماه سبز و زیبا داشتم انگار که طبیعت تو این ماه به اوج زیباییش میرسه و هوا اونقدر عالیه که آدم نا خدا اگاه هوس میکنه بره بیرون و قدم بزنه  و البته خدا رو شکر  که خدا تو این ماه زیبا به من  زیبا ترین هدیه اش رو داده یکی از خوش بو ترین و زیبا ترین شکوفه های بهاریش نصیبم شده....  چیزی تا سالروز شکفتن این شکوفه بهاری خونمون باقی  نمونده و من هر لحظه خدا رو شاکرم به خاطر داشتن همچین گل زیبایی...  این روزا کارم شده یاد آوری خاطرات خوب اون روز اردیبهشتی بارونی فرشتهحس دل انگیزیه  هر وقت بهش فکر میکنم که دوسال پیش همچین شب و روزی چه حس و حالی داشتم فقط یک لبخند عمیق رو لبام میشینه و باز هم برای هزارمین بار خدا رو شکر میکنم  به خاطر داشتن یه خونواده خوب 

 

بریم سراغ روزانه های آرمانی

 - چند روز پیش از زور  گشنگی اومده تو آشپزخونه میگه مامان فرنی بزرگه بده خنده حالا دیگه هر وقت گرسنه میشه میگه مامان غذا بزرگه بدش 

- تا خودکاری  یا مدادی چیزی پیدا میکنه سریع دایره میکشه قربون پسر مهندسم برم من 

- تا چشم باباش رو تو ماشین دور میبینه ادای رانندگی باباش رو در میاره میشنه پشت رول اول سوئیچو مثلا میچرخونه بعد مثلا ترمز دستی رو میکشه بعدش هم دنده و بعدش میگه یریم مامان ؟؟ منم میگم بریم بعد میخنده و میگه نمیره قلب

- از همین الان حس شوخ طبعی داره اینو چند بار هم خاله الهامش بهم گفته مثلا میاد میگه مامان ماشین واسه آرتینه میگم نه مال آرمانه بعد میخنده و میگه نه مال آمانه زبان

- تازگی ها هر چند وقت یه بار میگه مامان بلند شو بریم میگم کجا مامان میگه حرم قلب

 مامان جونم اینم از عکسهای جا مونده از قبل و چند تاش هم  واسه همین چند روز پیش 

داری هواپیما نشون میدی میگم آرمان هواپیما کجا میره میگی ته آن ( تهران ) 

آرمان تو حرم امام رضا الهی که همیشه امام رضا پشت و پناهت باشه گل نازم 

وقتی با سگ عمو امید بازی میکردی بر خلاف تصورم اصلا نمیترسیدی 

اینم آرمان و پسر عموی نازنینش امیر علی 

وقتی آرمانی از هر وسیله ای واسه رسیدن به مقصودش کمک میگیره عصبانی

اینم از دو تا عزیزای من که ایشالله همیشه سلامت باشن آمین قلب

- مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیایش کوچولو
31 فروردین 93 23:10
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزتان مبارک.. مطالبتون جالبه. با تبادل لینک موافقم.من یه کوچولوام که از زبون خودم مینویسم.واسه لینک هر اسمی دوس داشتین بزارین
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 10:32
سلام دوست گلمم روزت مبارکککک و با تاخییر سال نو مبارکک همیشه شاد باشید فدات شمممممممممممم ارمان خوشگلوو کلی ببوسششششششش
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله ملی
1 اردیبهشت 93 23:19
تولدت مبارک زندگی ی من... تولدت مبارک نفسم ... تولدت مبارک ....♥ ♥ ♥ خدایا هرچی ازت تشکر کنم بازم کمه.... به خاطر بخشیدن این هدیه زیبا و سر شار از انرژی این فرشته ی زندگی ... هزار هزار بار ممنونتم... خدایا خودت حافظ این فرشته ی کوچولو ی دوست داشتنی باش... از همه بلا ها حفظش کن.... آرمانی ی خاله امید وارم که همیشه همین خنده های زیبا و معصو مانه روی لبهات باشه.... امید وارم که زیر سایه مامانی و بابایی خوشبخت و عاقبت به خیر باشی... و امام رضا نگهدارت باشه... خاله جونیییییی خیلی خیلی بخاطر اینکه نمیتونم تولدت کنارت باشم ناراحتم...اییییییییییییییییییی کاش اینقدر فاصله زیاد نبود .. عاشقونه دوست دارم دلم برای همه شیرین زبونی هات .. همه شیرین کاری هات... تیپ زدنت.. ژست گرفتنت... واسه همه چی دلم تنگ شده.... امید وارم بتونم سالهای بعد جبران کنم.....
مامان آرمان
پاسخ
خاله جونم شما که بازم مثل همیشه افتادین تو زحمت و کلی منو شرمنده کردین خیلی دوستون دارم کاش تو روز تولدم پیشم بودین عاشقتونم
راحله
2 اردیبهشت 93 15:31
روزتون با تاخیر مبارک ماشالله به ارمان گلم
خاله سارا و دوستت آرمان
2 اردیبهشت 93 16:57
تو خونه نی نی کوچولو مهمونی تولده نی نی خودش نمیدونه شب تولدش شده یه دونه کیک خامه ای مامان زری پخته براش نی نی به شمع روی کیک زل میزنه با اون چشاش تولدت مبارک تولدت مبارک
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم شما لطف دارین
دایی
2 اردیبهشت 93 18:06
آخی عزیز دل دایی تولدت مبارک ، ماشالله روز به روز برزگ تر و شیرین تر میشی امیدوارم سایه پدر و مادرت سالهای سال بالای سرت باشه و روزی خوبت تموم نشه . قربونت برم که شد دو سالت . دو سال پیش واسه مامان روز سختی بود واسه همه‌مون سخت بود ولی خدا رو شکر سالم و سرحال به دنیا اومدی و خستگی مامان در رفت حالا شدی بمب انرژی خونواده . دلم خیلی واستون تنگ شده . تولدت بازم مبارک دایی جون
مامان آرمان
پاسخ
داییییییییییی جووونم خیلی دوست دارم منم هیچ وقت اون شب و روزای رو یادم نمیره همش شما مجبور بودی به خاطر نبود بابا عباس به مامانی کمک کنی ببیریش دکتر و ... تا همیشه مدیون مهربونی هات هستم دایی جونم
مامی آیسا(خاله لیلا)
3 اردیبهشت 93 0:11
سلام عشق خاله تولدت هزار هزار بار مبارک گلم خیلی دوستت دارم و خدا رو شکر میکنم که شما رو به ما هدیه کرد ایشالا تولد1000 سالگیت گلم.ایشالا همیشه کنار مامان و بابای مهربونت سبز زندگی کنید
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم خاله جونم فردا ایشالله یه جشن کوچولو هم با حضور ایسا جونم میگیریم
مامان شهناز
3 اردیبهشت 93 18:16
سلام به گل پسر اردیبهشتیم وسلام به اردیبهشت این ماه زیبا رطراوت وخداونددراین ماه پرازگل وزیبایی قشنگ ترین گل دنیا وباارزشترین هدیه رابه ما داد انشالله که بتوانیم با یاری خدا ازاین هدیه الهی نگهداری کنیم امین توومامان مهربونتومی بوسم
مینا مامان آرمانی
8 اردیبهشت 93 0:28
مامانی عکسا رو نتونستم ببینم... ایشالا که همیشه سایتون بالا سره این فسقل خان باشه... ایشالا تولد150سالگیش