آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

نابغه کوچولوی من

1396/4/30 11:38
نویسنده : مامان آرمان
515 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر گلم آرمان جان من هر روز با تو دنیای شیرین تری رو از قبل تجربه میکنم زندگی با وجود شما شیرینه مثل عسل واقعا خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنم عزیز دلم


دیروز داشتم با بابا جون شوخی میکردم بعد بهش گفتم شما به من دو و پونصد بده تا من فلان چیزو بخرم بابا هم با شوخی شوخی داشت جواب میداد و میخندیدیم که یک دفعه دیدم شما رفتی تو اتاق و اومدی گفتی بیا مامان من خودم پول دارم و بهم دو هزار و پونصد تومن دادی الهی فدات بشم که اینقدر مهربونی و با معرفتی وقتی این کار رو کردی واقعا از ته قلبم احساس خوشبختی کردم واسه داشتنت و اینکه اینقدر هوای مامانتو داری الهی من فدات بشم پسر گلم اینکه پول ها رو میشناسی عالیه خیلی خوشحالم که باهوش و زرنگی مثلا چند روز پیش سوار تاکسی شدیم و آقای تاکسی دار گفت کرایه میشه سه تومن بعد شما به من گفتی که مامان سه تومن که پول نداریم باید یک هزار تومنی بدی و یک دو هزار تومنی آقای تاکسی دار خیلی خنده اش گرفته بود میگفت شما در آینده مغز اقتصادی خوبی میشی و من و بابا خیلی بهت افتخار میکنیم


اینم یه عکس از شما در کلاس شطرنج که خدا رو شکر تا الان خیلی مشتاقانه کلاستو دنبال میکنی
باز هم طبق معمول دوست دارم و به خدا میسپارمت عزیزترینم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ملی
2 اردیبهشت 97 18:45
ای جانم  من فدای شما بشم عشق خاله که اینقدر باهوش و زرنگ و مهربونی. پسر باهوش و خوشتیپ عاشقتم.