آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

تیر ماه دوست داشتنی

1396/4/14 16:41
نویسنده : مامان آرمان
399 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوباره به آرمانی قشنگم
امروز چهاردم تیر ماه نود و شش هست و ما همچنان مشهدیم عزیز دلم روزای خیلی خوبی رو داریم میگذرونیم فقط جای بابا جون اینجا خالیه و همین ما رو اذیت میکنه
عزیزدلم این روزا خونه مامان شهناز مثل همیشه شلوغ و پلوغه خدا رو شکر به خاطر آقا سپهر خیلی ها دیدن سپهر میان و شما از این وضعیت خیلی هم خوشحالی ولی مثل هر سری دیگه کمتر وقت میشه ببرمت پارک و تفریح اما وجود سپهر گلم خودش به همه اینا میارزه
















هر بار که وبلاگت رو آپ میکنم خیلی ذوق میکنم که دیگه میشه از طریق تلگرام آپ کرد و کلی نی نی وبلاگو دعا میکنم
راستی دایی جون هم چند روزه رفته همدان و احتمالا وقتی میخوایم برگردیم ایلام دایی جون هنوز همدان باشه شما طبق معمول به روی خودت نمیاری ولی دیشب که دایی جون خونه نبودن شما خیلی کلافه بودی و چند بار رفتی اتاقشو نگاه کردی و بعد خوابت برد عزیز دلم


اینم عکس امروز که با خاله مهدیه و مامان شهناز و آقا سپهر بیرون رفتیم
مثل همیشه دوست دارم و به خدا میسپارمت نازنینم
تیر ماه دوستداشتنی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)