آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

خاله ی مهربون

1396/4/3 17:24
نویسنده : مامان آرمان
261 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق قشنگم همون جور که دیروز واست نوشتم گلم الان مشهدیم پیش خاله ملیحه جون و خاله مهدیه جون دایی نازنینت و مامان شهناز دوستداشتنی عزیز دلم این روزا که سپهر هم اومده تو خونواده یه کمی سرمون شلوغ شده با این حال همه سعی میکنن باز هم حواسشون به شما باشه مخصوصا خاله ملیحه که همچنان حواسش به شماست عزیز دلم و به خاطر اینکه شما حوصلتون سر نره حتی با زبون روزه تو این هوای گرم شما رو میبره پارک تا بهتون خوش بگذره نازنینم
یه سری عکس از قبل تو گوشیم بود که واست نگذاشته بودم تو وبلاگت گفتم واست بزارم عزیزم


عکس مربوط به شهریور نود و پنج هست کنار جاده ملایر به ایلام


این عکس رو خیلی وقت پیش تو وبلاگت گذاشته بودم و تو یه پیج مربوط به شرکت رجا هم گذاشتم که برنده شدین و جایزه اش هم تهران قراره بریم و بگیریمش
















و این عکس آخری مربوط به موقعی هست که رفتیم سر کار بابا جون تو اتاق کنترل پالایشگاه




این دو تا هم واسه همین امروزه که خاله ملیحه زحمت کشید و شما رو پارک برد عزیزم
عزیز دلم دوستداشتنی ترین اتفاق زندگیم دوست دارم و به خدا میسپارمت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)