آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

فرشته ای به نام سپهر

1396/4/3 1:00
نویسنده : مامان آرمان
537 بازدید
اشتراک گذاری




سلام دوباره به پسر گلم آرمان جان الان که دارم واست مطلب مینویسم یکی دو روزی میشه که اومدیم مشهد پیش خاله ملیحه جون و مامان شهناز جون عزیز دلم این سری با سری های قبل یه فرق بزرگ داشت و اون هم اضافه شدن یه فرشته کوچولوی دیگه به خونوادمون بود
وقتی اومدیم مشهد آقا سپهر گلم هفت روز بود که اومده بود به دنیا یعنی سپهر کوچولوی ما بیست و چهارم خرداد ماه نود و شش به دنیا اومدش
واقعا مثل زمانی که شما دنیا اومدی همه خونواده خوشحال و شاد هستن و واقعا اومدن این فرشته کوچولو به خونواده باعث شادی دوباره شده
و اما از شما بگم که واکنش شما همون جور که حدس میزدم خوشحالی بود ولی یه کمی تصوراتت از یه نی نی جدید با اون چیزی که سپهر گلم بود متفاوته مثلا شما تو هواپیما غذا هات رو نگه داشتی و گفتی مامان اینو ببر واسه سپهر فکر میکردی سپهر خیلی زود غذا میخوره و میتونه با شما بازی کنه
شما هر روز و هر ساعت مواظب سپهر هستی و همش میگی مامان الان غذا میخواد یا پی پی کرده عوضش کنین و غیره واقعا مثل همیشه حس مسئولیت پذیری زیادی داری گلم و من به شما افتخار میکنم که واقعا احساس مسئولیت فوق العاده ای داری عزیزم
هر روز و هر ساعت در حال حساب کردن سن خودت و سپهر جونم هستی مثلا میگی مامان من بشم ده سال سپهر میشه پنج سال البته اوایل اعداد مختلف رو میگفتی و میپرسیدی ولی الان دیگه خودت عزیزم تند تند حساب میکنی واقعا عشق زیادی به ریاضیات داری گلم و من باز هم مثل همیشه بهت لفتخار میکنم گلم




فرشته کوچولومون آقا سپهر با اومدنش همه ما رو خوشحال کرده خدا روشکر


و این عکس هم مربوط به داخل هواپیما هست وقتی دیدم در عرض چند ثانیه دور و برت سه چهار تا بچه دیگه اومدن تا با شما بازی کنن 🤗🤗
مثل همیشه دوست دارم و به خدا میسپارمت خدا همه فرشته کوچولوهای دنیا رو حفظ کنه علی الخصوص شما و سپهر کوچولوی نازنینمو فدای هر دوتون بشم من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ملی
3 تیر 96 2:49
سلام به گل پسر نازنین به عشق خودم آرمانی خودم نوه ارشد خونواده... الهی که من فدای مهربونی شما بشم . قربون سپهری خودم بشم که قلب من هستش و وقتی نگاهش میکنم احساس میکنم کل دنیا انرژی مثبت شدن و تمام وجودم پر از عشق و انرژی مثبت میشه . واقعا خدارو شکر که تو خونواده ما دوتا فرشته دوست داشتنی هستن و اینکه آرمانی من اینقدر فهمیده و بامنطق و مهربون هست این خیلی جای خوشحالی داره قربون قد و بالای هردوتا پسر خاله ها برم من .الهی که همیشه لبتون خندون و دلتون شاد و تنتون سالم زیر سایه مامان و بابا باشید عشقای کوچولوی من😙😙😙😙😙😍😍😍
خاله مهدیه
3 تیر 96 6:49
من فدای آرمانی خوشگلم بشم که پر از حس مسئولیته... سپهر هم حتما خیلی خوشحاله که پسر خاله مهربون و دوست داشتنی مثل شما اره . خیلی خوش اومدین به مشهد مامان زری و. آرمانی نازم
ساعت نیک
3 تیر 96 11:06
عکسها بسیار عالی هستند. خدا نگهدارشون باشه. خواستید فرزندانتون وقت شناس باشن به من سر بزنید.