آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

سه سالگیت مبارک پسر بهاری من

1394/2/3 20:09
نویسنده : مامان آرمان
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

- با سلام به همه دوستان عزیزم و کسانی که وب آرمانی ما رو دنبال میکنن 

- عشقم نفسم عمرم زندگیم گل نازم تولدت مبارک فقط میتونم بگم خدایا به خاطر این گل زیبا شاکرم 

خیلی خوشحالم  از داشتنت  

تولدت تولد تولدت مبارک بهترینم 

ببخش که مثل مامان های دیگه خیلی بلد نیستم خوش آبو رنگ بهت تولدت رو تبریک بگم 

امسال هم مثل دو سال گذشته تولد گرفتیم تو مهد کودک اونم به خاطر اینکه عزیزانمون در کنارمون نیستند تا با هم باشیم اما نمیشه که به شما خوش نگذره 

خلاصه جشن تولد شما رو تو مهدکودک در کنار یه عالمه  فرشته کوچولوی دیگه که همشون مثل شما معصوم و پاک بودن و مهمون های ویژه شما هم آیساجون و دوست و رفیق همیشگیت آرتین جون بودن  اینم عکسا

گل نازم همیشه خندون باشی الهی 

 

آرتین که مثل چسب دوقلو بهت چسبیده بود و از کنار شما تکون نمیخورد عاشقتونم عاشق این دوستی قشنگتون راستش ته دلم بهتون حسودی میکنم بوس

وقتی برف شادی میریختیم خیلی با شور و هیجان جیغ میکشیدین و دست میزدین بوس

راستش خیلی سعی کردم چند تا عکس تکی از خودت بندازم که یادگاری بمونه اما نشد که نشد اصلا تولد به همین دور هم بودن و شلوغیش قشنگه 

قربون خندت برم کوچولوی سه ساله من 

اینم از قسمت مورد علاقه شما تو تولد البته این قسمتش ( شمع فوت کردن ) هر روز تو خونه ما به یمن داشتن یه فرشته کوچولو تکرار میشه الحمدالله 

شما و آیسا جون بوسمحبت

 

بعد از مراسم جشن تولد هم رفتیم مدرسه من اونجا هم نقاشی کشیدی خیلی بهت خوش گذشت 

خنده هات مستدام کوچولوی سه ساله من بوس

- مثل همیشه دوستون دارم و به خدا میسپارمتون 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

مامان لیلا
3 اردیبهشت 94 21:35
تولدت مبارک عزیزم.
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغ
3 اردیبهشت 94 23:11
تولد تولد تولدت مبااااااااااااارکآرمان گلم 3 سالگیت مبارک ان شاا.. که 120 ساله بشی عزیزم و از خدا تنی سالم،دلی خوش و لبانی همیشه خندان هدیه بگیری ان شاا.. که صفحه سفید زندگیت به بهترین شکل ممکن نقش بسته باشه و به آنچه که صلاحت در آن هست دست یابی مامان خانم نگران نباش سادگی زیباترین دست نوشته های دنیاستخصوصا که از زبان مادری باشد
مامان آرمان
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از توجهت به وبلاگ ارمانی ما
خاله سارا و دوستت آرمان
4 اردیبهشت 94 15:05
تولدت مبارک آرمان جان انشالا سایه مامان و بابا همیشه بالا سرت باشه
مامان آرمان
پاسخ
سلام خاله سارا جون ممنونم آمین
مامان شهناز
4 اردیبهشت 94 21:34
سلام عزیزم قربونت برم الهی سه سالگیت مبارک عزیزم انشالله که 120ساله بشی وهمیشه زندگیت به کام شیرین وهمیشه کامروا باشی وزیر سایه پدرومادر مهربون فداکارش بزرگ بشه خدارو شاکرم به خاطر وجود این هدیه گرانبها فدای اون خنده های شیرین وپاکت برم که ادم رو به وجد میاره انشالله که همیشه لبت خندون باشه عشقم دوستت دارم نفسم دست مامان زری درد نکنه بااین مطالب زیبا وعکسای قشنگی که میذاره
مامان آرمان
پاسخ
سلام مامان شهناز جوووووووووووووووووونم ممنونم جای شما خیلی خیلی خالی بود خیلی دوستون دارم
خاله ملی
4 اردیبهشت 94 21:37
خداجونم ازت ممنونم که این فرشته کوچولو رو به ما دادی❤❤❤❤❤❤ سلام آرمانی من عشق کوچولوی من . تولدت مبارک الهی که همیشه لبات خندون باشه و وشاد باشی و و از این دنیای زیبای کودکی که پاکترین و زیباترین لحظه هاست لذت ببری عشقم... ودعاهای مامانی و بابایی همیشه پشت سرت باشه ..... 120 ساله بشی عشقم زیر سایه مامانی و بابایی....💜💜💜💜
مامان آرمان
پاسخ
سلام خاله ملی جوووووووووووووووونم عاشقتونم ممنونم که همیشه به فکرم هستین جاتون خیلی خالی بود خاله جونم عاشقتونم
دایی
12 اردیبهشت 94 10:32
تولدت مبارک گل پسر . باورم نمیشه اینقدر بزرگ شدی . ایشالا سال دیگه تولدت کنارت باشیم . دوستتون دارم از ته دلم . دلتنگتونم
مامان آرمان
پاسخ
دایی جوووووووووووووووونم عاشقتم منم هیچ وقت یادم نمیره چقدر واسم زحمت کشیدی از همون روز و شب اول که به دنیا اومدهبودم تا به الان ایشالله که واقعا سال دیگه پیش هم باشیم آخه تولد بدون وجود شما که لطفی نداره دایی جونم
مامان رویا
22 اردیبهشت 94 12:03
تولدت مبارك باشه آرمان جون البته ببخشيد بابت تاخير در تبريك اميدوارم كنار پدر و مادر مهربونت به همه آرزوهاي قشنگت برسي گلم... تولد شما برعكس تولد كياراد من كلي شلوغ بوده اميدوارم هميشه خوش باشي عزيزم...
مامان آرمان
پاسخ
سلام گلم رویا جون ممنونم که به وبلاگ آرمانی سر زدی عزیزم تولد این کوچولوهای نازنین مبارک باشه
آوا
23 اردیبهشت 94 15:59
تولدت مبارک گل پسر ناز
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم آوا جون
هدي مامان مبين
23 اردیبهشت 94 23:38
تولدت مبارك ارمان عزيزم الهي هميشه لبا خندون باشه سه سالگي خيلي قشنگه هزاربار تبريك😍😍😍😍😍
مامان آرمان
پاسخ
مرسی عزیزم
هدي مامان مبين
23 اردیبهشت 94 23:39
رمز رو اشتباها خصوصي نكردم...ممنون كه امين هستيد😘
مامان آرمان
پاسخ
ممنون از رمز عزیزم ممنون که منو قابل دونستی
مامان اسرا
13 خرداد 94 11:05
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره