آرمان جان آرمان جان ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
رادمان جانرادمان جان، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

♥ آرمان ، قدم باد بهار ♥

ماه خوب اردی بهشت

1394/2/3 19:27
نویسنده : مامان آرمان
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم و کسانی که وب آرمانی رو دنبال میکنن 

- یه بار دیگه ماه خوب اردی بهشت از راه رسید ماهی که همه طبیعت به زیباترین حد خودش میرسه حداقل تو شهری که من زندگی میکنم اینجوریه البته و صد البته همه میدونن که من عاشق این ماه خوبم اونم به خاطر هدیه خوبی که از خدا گرفتم بهترین هدیه زندگیم شکوفه بهاری من آرمان واقعا هر چی میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که بدون این گل شاپرک معصوم دوست داشتنی چیز با ارزشی تو زندگیم ندارم و البته خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن خونواده خوبم و سلامتیشون

-گل ناز من همین ماه خوب بهونه ای شده واسه طبیعت گردی هر چند امسال با اقبال بد مواجه بودیم و همچنان ریز گرد ها دست از سرمون برنداشتند اما ما کوتاه نمیومدیم و سعی میکنیم هر روز تعطیلی که گیر میاریم یه گشت و گذاری داشته باشیم خدا رو شکر تو این گشت و گذار های بهاری به شما که خیلی خوش میگذره

- بعد از عید کمی برنامه های ارمانی متنوع تر شده دیگه گاهی اوغات میریم پارک و گاهی  استخر و کلاس ژیمناستیک هم که تازگی ها به برناممون اضافه شده یه چند باری با گروه دخترا رفتی کلاس مربی ها نظرشون اینه که نسبت به سنت خیلی خوب هستی و گوش به حرف میکنی البته بگم در طول یه ساعتی که تو کلاس هستی تقریبا نیم ساعتی تو حواشی کلاس میچرخی و بهت بد نمیگذره ولی در کل نسبت به سنت عالی هستی و همین باعث شد تا ببرمت تو گروه پسر ها از همه پسر ها کوچولو تر هستی امروز که برای اولین بار بردمت کلاس ژیمناستیک پسر ها مربیتون کلی ازت خوشش اومده بود و میگفت به عنوان  یه پسر سه ساله عالی هستی مامان جون بهت افتخار میکنم اینقدر واسه انجام حرکات اشتیاق داشتی که حتی نمیتونستی منتظر بشی نوبتت بشه امیدوارم این اشتیاقت همینجوری به قوت خودش باقی بمونه 

اینم از عکس های این چند وقت گذشته 

یه روز خوب بهاری شما و بابا جون طبیعت سبز و دوست داشتنیه ایلام 

اینجا با چند تا از دوستان خوبمون رفته بودیم بیرون شهر همون طور که از عکس پیداست شما هم واسه خودت یه دوست نازنین پیدا کرده بودی آقا دانیال خیلی پسر مهربونی بود شما دو نفر از همدیگه دور نمیشدین محبت و کنارتون هم آیسا جون و بعدش غزل جون و سامیار جیگرمه  عاشقتونم 

اینم یه روز دیگه از طبیعت گردیمون قربونت برم شکوفه من 

اینم قسمتی از فعالیت های ورزشی شما خندونک

 

اینم شما و آرتین  دوست همیشگیت اصلا باید یه پست اختصاصی جداگانه از دوستی شما و آرتین بنویسم بس که این دوستی شما محشره 

اینم یه نمونه از شیطنت های شما حتی یه لحظه هم نمیشه شما رو تنها گذاشت آخه ببین با رژ لب مامان چه کار کردی عصبانیقابل توجه بعضی ها که میگن آرمان اصلا شیطون نیست آرامزبان

گل همیشه بهارم امیدوارم که هیچ وقت خزون نداشته باشی و همیشه لبات خندون باشه عزیزم 

- مثل همیشه دوستتون دارم و به خدا میسپارمتون

پسندها (3)

نظرات (5)

عمه فروغ
3 اردیبهشت 94 23:15
خوشحالم که روزهای اردیبهشت ماه برایتان خاطره ساز و همراه با خوش بوده ان شاا.. که همه روزهای زندگیتان سبز و بهاری باشهآفرین به آرمان ورزشکار ان شاا.. که موفق باشی
مامان آرمان
پاسخ
مرسی گلم امیدوارم این روزهای اردیبهشتی واسه شما هم خوب باشه
مامان شهناز
4 اردیبهشت 94 21:49
سلام پسر اردیبهشتی من عزیز دلم فدای اون شکل ماهت برم که مثل ماه تولدت زیبا دل انگیز است وقتی می بینمت شادوسرحال میشم مثل ماه اردیبهشت که حال ادمو خوب میکنه ویه حس خوبی بهت دست میده دیدن تووعکسات هم همین حس رو بهم میده نفسم الهی قربونت برم شیطون با این شیرین کاریهات که کلی خندیدم بادیدن عکسات
مامان آرمان
پاسخ
واقعا هم همینه که میگین مامان جونم امیدوارم این ماه واسه شما هم عالی باشه روزهای بهاریتون به خیر و شادی بگذره
خاله ملی
4 اردیبهشت 94 21:54
سلام اریبهشتی من.... واقعا چه زیباست این ماه وچه ماه پراز انرژی و باطراوتی هست این ماه وچه گلهای زیبایی داره مخصوصا گل زیبا ی من که شما هستی عشقم.... آجی جون مرسی که اینهمه عکسای زیبا گذاشتی... آرمانی هم حسابی بهش خوش گذشته... واقعا باید از این طبیعت و هوا نهایت استفاده رو کرد... یکی دوتا از عکسا ی آرمان شبیه عکس بچگی خودته آبجی جونم... وای که چقدر خندیدم وقتی اون عکسی رو دیدم که آرمانی خودشو رژلبی کرده بود...عاشق همین شیرین بازیهاشم دیگه....آبجی جونم این شیطونی نیست این یک زنگ تفریح واسه ما و یک خاطره شیرین از کارای بامزه ی پسر کوچولومون ..... الهی که من قربونش برم با این شیرین کاریهاش 😉😉😘😘💋💋💋❤❤💙💖💖💚💛3
مامان آرمان
پاسخ
خاله جونم رژ لب یکی از نمونه های قابل عکس گرفتن بود خخخخ فدای خاله جووووونم بشم امیدوارم این روزهای بهاری واست بهترین ها رو به ارمغان بیاره
دایی
12 اردیبهشت 94 10:35
به به چه عکسای قشنگی چه طبیعت قشنگی . خیلی خوبه که بهتون خوش میگذره . شیطونیای آرمانم که تمومی نداره باعث میشه بیشتر خوش بگذره
مامان آرمان
پاسخ
قربونت برم دایی جونم البته بدون شما خوش نمیگذره
هدي مامان مبين
23 اردیبهشت 94 23:40
ما هم عيد ايلام بوديم😍